Supraguy Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Her er min modd.. Kommer oppdateringer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 folk er greit kjappe med å legge ut, vi andre sliter med å lese til eksamen:rolleyes: min kommer snart den og ! Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n00ky Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 da er min ferdig. ble ikke helt fornøyd men... jaja :) Siter 1997 BMW 520iA [Grønn Metallic] 1971 VW Boble 1302 L [Blå Metallic] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth A3T Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Tar dere mot forslag fra en nybegynner? Prøvde å få det til å se "cleant" og ekte ut i stedet for å gå for FNF eller racing-look. Kun enkel to-tone lakk og fjerning av uønskede ting som dørhåndtak, lister etc Fikk nesten lyst på Fiat :) Edit: Fixa opp dimensjonen på framdekket slik at det ligner mer på det bak Siter http://www.carplanet.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Prøver en litt alternativ løsning denne gangen jeg :p Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juni 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 hehe fy faen å rå den der var aero;) Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Aero: Du har glemt å farge bakruta på bilens høyre side.. utrolig bra konsept.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aero Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Originally posted by X-ecutioner Aero: Du har glemt å farge bakruta på bilens høyre side.. utrolig bra konsept.. ah .. dæng .. stemmer det :) Takk for tipset :) Siter -98 Saab 9-5 - Gamle Svarten -74 Saab 96 V4 - Den grønne rønne Have Turbo .. will travel .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 hahahaha, fikk en god latter der, artigste mod`en her til nå !:D Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 DA er jeg min flotte panda også ferdig jerkoff -Senka -Felger -Nye lykter -Skjørt -Fanger -Fjernet lister og "sprekker" -Lakkert http://img35.photobucket.com/albums/v107/andrej1/Photoshop%20Biler/Fiat_Panda.jpg Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toON Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 yes boys..min Siter http://www.team-htr.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SMP Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 nice toON. :D:D:D hvordan får du det til !?! Siter <o>1996 Audi A4 1,8TQ <x>1994 Audi 80 2,0 <x>1986 Volvo 240 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m4gnus Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 - Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
***shaddiw*** Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Dritbra toOn, har du msn messenger eller!? Min er: bmwm10@hotmail.com, bare legg meg til de som vil! :) Siter drive safe,,but very fast! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg