-cardudde- Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Hva syntes dere? Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Bra til å være en 12åring for å si det sånn :D Du går vell på barneskolen og, jeg gir deg 5år til å bli kongen i PS her på bilforumet ;) Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Originally posted by JokkVahl Bra til å være en 12åring for å si det sånn :D Du går vell på barneskolen og, jeg gir deg 5år til å bli kongen i PS her på bilforumet ;) hehe.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Bilen din mangler inneskjermer, men ellers bra Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 :eek: :eek: Steike.. kommende konge i ps her ja.. hvis det er mulig at du er 12.. :hvaskjera birthday Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeus Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 jeg moddet også en escalade her en dag. ble ganske fornøyd :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Originally posted by Zeus jeg moddet også en escalade her en dag. ble ganske fornøyd :) :eek: Den var feet :D Hva har alderen med noe å gjøre? :rolleyes: Eneste som har noe å si, er hvor lenge man har holdt på med det, og hvor flink man er å se hvordan ting blir.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Originally posted by Zeus jeg moddet også en escalade her en dag. ble ganske fornøyd :) Det bør du være..den var drit fet :D:eek: Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Originally posted by Stephan :eek: :eek: Steike.. kommende konge i ps her ja.. hvis det er mulig at du er 12.. :hvaskjera birthday Takker:D Jepp er 12 år..født den 19.1.92 :D Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallis Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 fy faen pimpmobilen var fin......sån vill jeg ha....*vinneilotto* Siter live fat, die young, and leave a big, fat, corpse... ->subaru legacy 97 GLEDE SEG TIL VINTERN:) x: honda civic lsi x:mazda 1,6 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeus Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 haha, takk takk :) var ikke meningen at min bil skulle få all oppmerksomhetn i denne posten da men, sorry -carude- :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Juni 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Originally posted by Zeus haha, takk takk :) var ikke meningen at min bil skulle få all oppmerksomhetn i denne posten da men, sorry -carude- :P går bra :);) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Prøvde å gjøre litt ut av Escalade'n jeg også, er ikke ferdig men slenger ut ett lite bilde :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg