Gå til innhold

Min første bil, en BMW 316i Compact '97

Ranger emnet

intenzo

Anbefalte innlegg

Originally posted by gEIRA

fin bil ja, så godt vedlikeholdt ut

MYE gummi du har fått deg lol lol lol

Skal kjøpe nye dekk i morgen. De 2 dekkene bak er vinterdekk med forskjellig mønster, og det ene bakdekket er større enn resten. Kan ikke kjøre med noe sånt :-)

[-] bmw 316i compact e36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by intenzo

Skal kjøpe nye dekk i morgen. De 2 dekkene bak er vinterdekk med forskjellig mønster, og det ene bakdekket er større enn resten. Kan ikke kjøre med noe sånt :-)

du bør vel heller kjøpe noen ålreite felger MED dekk, istedenfor å kjøpe dekk til 15" ?!?

istedenfor å kjøpe nye dekk til de du har nå, så kjøpe nye felger, regner med at du skal ha større enn 15"?! for da må du jo ha nye dekke enda en gang :)

AC Schnitzer beyond the standard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lakker orginal front og hekk og sideskjørt.

nye felger og dekk 17" eller noe sånt-

senke den

så har du jo sånn småstyling som soting/toning av ruter, lyktespoiler, frontrutestreamer osv

7 måneder igjen til jeg blir 18

kjører blodtrimma moped mens jeg venter ;)

Blir vel en BMW E30 320i eller 325i til vintern...

BMW ///M-Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Karlsen__87

lakker orginal front og hekk og sideskjørt.

nye felger og dekk 17" eller noe sånt-

senke den

så har du jo sånn småstyling som soting/toning av ruter, lyktespoiler, frontrutestreamer osv

Minner om at både soting og frontrutestreamer er forbudt, og du kan bli bedt om å vise bilen hos Biltilsynet, blir du stanset av politi.

Mener og at lyktelister er forbudt.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Lyktelister er forbudt ja. Leste dette i NAF sitt Motor blad mener jeg å huske...

Men en ting ang den bilen... og det kan godt være at det er jeg som monger meg... men den har vel ikke den nye 97 fronten har den? Litt rart, siden dette er en 97 mod bil?

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bmw-bergen

Lyktelister er forbudt ja. Leste dette i NAF sitt Motor blad mener jeg å huske...

Men en ting ang den bilen... og det kan godt være at det er jeg som monger meg... men den har vel ikke den nye 97 fronten har den? Litt rart, siden dette er en 97 mod bil?

Tror ikke den fronten kom på Compactene...har iaf aldri sett en slik.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Minner om at både soting og frontrutestreamer er forbudt, og du kan bli bedt om å vise bilen hos Biltilsynet, blir du stanset av politi.

Lyktelister er ikke forbudt, jeg har fått mine i vognkortet, både øvre og nedre...

Seat Ibiza Cupra R '00

Volvo V40 T4 260hk '98 - TIL SALGS!

X BMW E36/5 '96

X Audi 100 2,8e '88

Lenke til kommentar
Del på andre sider