113deluxe Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Da hadde jeg endelig fått kjøpt meg en bil til hjula mine.:) Etter 3.5 timer på buss kom jeg frem til gol hvor jeg hentet en 1986 mod 1,6cl. Nylig eu godkjent og med en fin bulk i panseret etter et møte med en traktor i vinter. Turen tilbake til oslo gikk som en drøm og nå venter litt modding. Siden dette skal være en bruks bil skal jeg prøve å ikke bruke så mye penger på den. Det som skal gjøres er skam senking og voldtekt av hjulbuer for å få plass til hjula mine, skal også byttes grill da det er en 4 lykters på den nå,skal ha en 2 lykters istedet. Bilder kommer plutselig. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Juni 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Liker innstillingen din. Kjøper felgene først og finner en bil de passer på etter på :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juni 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2004 Såklart...bare å modde bilen til hjula...hehehe, blir nok et old school/tysker stuk preg over denne bilen...interiøret kan ikke kalles annet enn spartansk...er faen ikke midt konsoll engang...hehehe Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 yodude Daily driver med 9 og 10 x 14 Schmidt? Det står det respekt av! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Originally posted by Skillz2k Liker innstillingen din. Kjøper felgene først og finner en bil de passer på etter på :D det skal jeg også gjøre når jeg kjøper ny bil..... garantert.... ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Please si du kjører 215/40 og 225/40 på de felgene? Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juni 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 foreløpig er det 225/40 og 255/35.... skal kjøpe den dimmen du nevnte neste gang jeg trenger dekk... Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juni 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Da var felgene prøve montert for å se hvor alvorlige inngrep som må gjøres i skjermene...det blir litt jobb dette ja men faen heller...rått blir det. Mangler sentrerings ringer på felgene, noen som vet hvor jeg kan få tak i dette?? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Felgsjappe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juni 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Får stikke innom et par imorgen og sjekke... Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juni 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2004 Her har det ikke skjedd stor den siste mnd, kan jobbet som en gal og hatt ørti fhjørti eksamener men nå er ting pågang,hehehe. Fikk bestillt meg 120mm gewinde igår så nå går det iallefall fremover.Hjula ligger fint i kjelleren og venter. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Juni 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 få opp noen bilder da :D Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juni 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2004 Bilder kommer når alt er på plass...akkurat nå er den en kliss org golf med rusta org hjul og div dritt...hehehe Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juli 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Da var gewinden i hus...ble bestillt på fredag og fikk det på døra idag...ikke dårlig med tanke på at det kom fra tyskland.:) Så nå blir det montering av felger og gewinde til helga...æ gler mæ Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 det er du ikke aleine om *k9s* hehe ;) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg