Gå til innhold

Project Daily Driver

Ranger emnet


113deluxe

Anbefalte innlegg

  • Svar 239
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
Her er noen biler, ble ikke så bra for det regnet så jævlig, skal få tatt noen bedre når det blir sol.

 

rune01.JPG

 

rune03.JPG

 

rune04.JPG

 

rune07.JPG

 

rune08.JPG

 

rune09.JPG

 

rune90.JPG

 

Er det bare meg som synes at felgene på den andre golfen passet bedre?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg en einser her om dagen, har blitt til at jeg har kikka litt etter golfer som passerer meg, kan tro jeg glana når jeg møtte deg på gjettum idag sånn i halv fem tiden :) Überfet tralle du har... lå lavt og godt mot veien den :)

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok bare deg.

 

Det var det jeg trodde :D. Jeg er egentlig ingen fan av tysker-style, de blir ofte alt for overkill, samme med klassisk japse-stil. Men dette. Dette, dette var rååååbra!

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg en einser her om dagen, har blitt til at jeg har kikka litt etter golfer som passerer meg, kan tro jeg glana når jeg møtte deg på gjettum idag sånn i halv fem tiden :) Überfet tralle du har... lå lavt og godt mot veien den :)

 

Fin bakkekontakt ja.:) Var påvei hjem fra jobb, kjører bakveiene hjem fra sandvika så jeg slipper køen.

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår