113deluxe Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 byr deg 2k :p trenger vinterbil. Du kan gå gewinden for 2k...hehehe Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Husker jeg rett så er dette justerbart? Fra og til hvor mange mm? Er det stivt? Om det er til salgs, kan jeg være intressert?:D Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Du kan gå gewinden for 2k...heheheOm du selger det for 2k og det er i ok shape kommer jeg og henter det til uka :cab hehe... Traff deg forresten idet du spratt ut av rundkjøringa ved tunnellen på bekkestua igår eller forigårs... forsøkte å hilse, men tviler på at du så det... Er jo blitt kjendis du nå vet du... Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Gewinden følger nok bilen...har ikke noe annet å sette på den. Hvilken bil kjørte du da ekkoj? Spretter godt når jeg kommer i fullt drag opp fra tunnellen og inn i rundkjøringa der. Ja er vel rene riks kjendisen jeg nå.hehehe. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Gewinden følger nok bilen...har ikke noe annet å sette på den. Hvilken bil kjørte du da ekkoj? Spretter godt når jeg kommer i fullt drag opp fra tunnellen og inn i rundkjøringa der. Ja er vel rene riks kjendisen jeg nå.hehehe. Kom jo forøvrig på at du har en MK2 og da.. er jo ikke sikkert gewinden passer heller... Tror jeg bestiller FK sånn rundt lønning til min. Står sikkert tidligere i trpden, men har du noe peiling på hvor mye du har senka bilen din? Kjørte forresten Vectra'n min jeg.. Golfen er litt hårete å kjøre for tida... Mangler endel detaljer.. seter, fangere osv :) Blinka litt med lysa og greier, men kan jo ikke forvente at du legger merke til en sedat gubbebil som den :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Er ikke vant til å møte "kjentfolk" på den veien der så jeg sitter i min egen verden og er somregel helt vrak etter jobb. Hehehe, Er ikke sikker på hvor mye den er senket på jeg, helt ned;) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Er ikke vant til å møte "kjentfolk" på den veien der så jeg sitter i min egen verden og er somregel helt vrak etter jobb. Du er tilgitt :) Litt lettere å kjenne igjen deg enn det det er å kjenne igjen en bil det går 987 av på dusinetHehehe, Er ikke sikker på hvor mye den er senket på jeg, helt ned;) Helt ned.. eneste riktige det :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Du kan gå gewinden for 2k...hehehe okai da. 4k. 2k for gewinden og 2k for kjerra :p Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Jeg kjøper gewinden din for 2000 så får du mine originale gammle dempere å sette på..Trenger noe som går lavere .... Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Bilen selges kun komplett slik den står. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 Bilen selges kun komplett slik den står. komplett slik den står uten hjul? :p Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2005 komplett slik den står uten hjul? :p Såklart uten hjul.:) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2005 K da byr jeg 7000 for bilen .... Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Redl1ne Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 er det g60 breddere du har på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 er det g60 breddere du har på? Nei det er fram breddere som er moddet til å passe bak. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg