Gå til innhold

Project Daily Driver

Ranger emnet


113deluxe

Anbefalte innlegg

  • Svar 239
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ser veldig bra ut.. motorvarmer ledningen kan tas ut inne med motoren og settes på når du vil vet du ? :)

 

ser ellers veldig bra ut med den bh'en og de felgene.. riktig vei å gå.. begge dere i 10 inch klubben har gjort mye riktige valg spør du meg.

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror virkelig jeg må surfe oftere innom forumet her. Damn nice den golfen din Deeluxe. så bilde av den før idag etter et Golf meet jeg heller ikke hadde fått med meg :p

 

Vi må møtes en dag så jeg får se på gliset og slå av en prat. har sikla veldig på makne felger som deg en stund så må få høre hvor mye jobb det var.

 

keep up the good work :D

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Ja jeg jobber i sandvika så jeg kjører utover hver morgen jeg.:)

 

Første jeg så var BHn på panseret, begynte å lure skikkelig før jeg kom på at jeg hadde sett bilen før. Var skikkelig blikkfang i akkurat passe høyde over asfalten :D

 

Du burde få tatt noen rolling shots, tror det hadde blitt bra med bilen din..

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første jeg så var BHn på panseret, begynte å lure skikkelig før jeg kom på at jeg hadde sett bilen før. Var skikkelig blikkfang i akkurat passe høyde over asfalten :D

 

Du burde få tatt noen rolling shots, tror det hadde blitt bra med bilen din..

 

Ja har hatt veldig lyst til å få tatt det. Kjørte du samme retning som meg eller kjørte du inn mot oslo?

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår