vwgolf2 Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 se her ja! lavt! über rått! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juli 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 Pent!! Bort med motorvarmer inntak tingen . På med takgrind ! Motorvarmeren blir. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Juli 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2005 ser veldig bra ut.. motorvarmer ledningen kan tas ut inne med motoren og settes på når du vil vet du ? :) ser ellers veldig bra ut med den bh'en og de felgene.. riktig vei å gå.. begge dere i 10 inch klubben har gjort mye riktige valg spør du meg. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Tror virkelig jeg må surfe oftere innom forumet her. Damn nice den golfen din Deeluxe. så bilde av den før idag etter et Golf meet jeg heller ikke hadde fått med meg :p Vi må møtes en dag så jeg får se på gliset og slå av en prat. har sikla veldig på makne felger som deg en stund så må få høre hvor mye jobb det var. keep up the good work :D Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juli 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2005 Takk takk....ja du får slenge deg med neste gang...får prøve å få til en liten get together en gang i uken. vi snakket om å møtes hver søndag, ingen som har noe å gjøre da uansett. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nats Skrevet Juli 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 Et til: HEY åssen senkesett har du på golf 2 :) Siter NATS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juli 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2005 HEY åssen senkesett har du på golf 2 :) Står lengre frem i tråden....har formel-k Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paest Skrevet Juli 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2005 :pray ...minsttitegn Siter [ ]-94 Mazda Miata 1.8l turbo [x]-87 Golf GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Må bare bumpe denne med å si tøff bil! Møtte deg i dag tidlig på E18. (07.50 ved Høvik ca) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 LITT nerme fortauskanten her karnsje?:D Hehe! SYKT rå bil, denne likte jeg utrolig bra! De felgene der gjorde seg veldig bra på Golfen din! Keep on the good work;) Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet August 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Må bare bumpe denne med å si tøff bil! Møtte deg i dag tidlig på E18. (07.50 ved Høvik ca) Ja jeg jobber i sandvika så jeg kjører utover hver morgen jeg.:) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet August 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 LITT nerme fortauskanten her karnsje?:D Hehe! SYKT rå bil, denne likte jeg utrolig bra! De felgene der gjorde seg veldig bra på Golfen din! Keep on the good work;) Mvh Tommen Kanten er lavere enn felgene så det er bare gummien som kommer borti.;) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T0mmen Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Aaah..så det nå:D Mvh Tommen Siter Vw Golf '86 Rat Look 16vT - prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 12, 2005 Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Ja jeg jobber i sandvika så jeg kjører utover hver morgen jeg.:) Første jeg så var BHn på panseret, begynte å lure skikkelig før jeg kom på at jeg hadde sett bilen før. Var skikkelig blikkfang i akkurat passe høyde over asfalten :D Du burde få tatt noen rolling shots, tror det hadde blitt bra med bilen din.. Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet August 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2005 Første jeg så var BHn på panseret, begynte å lure skikkelig før jeg kom på at jeg hadde sett bilen før. Var skikkelig blikkfang i akkurat passe høyde over asfalten :D Du burde få tatt noen rolling shots, tror det hadde blitt bra med bilen din.. Ja har hatt veldig lyst til å få tatt det. Kjørte du samme retning som meg eller kjørte du inn mot oslo? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg