113deluxe Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Har de gått INN i garagen din å rappa dem???!! Makan til frekkhet alltså :deng Bilen min står ikke i garasje, hva skal folk med disse koppene da, får jo ikke brukt de på noen andre felger uansett. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Du er ikke keen på å selge felgene til meg ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2005 Nope! hehehe Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 ute å kjørte i går? kjørte forbi golfen i køen ved e-18 maritim.. feit kjerre :D Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Med tanke på at du skal beholde både bh og hjul.. Kan det være enda en 2er på gang? ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 ute å kjørte i går? kjørte forbi golfen i køen ved e-18 maritim.. feit kjerre :D Ja kjører fra sandvika hver dag i 16 tiden inn til oslo. Hvilken bil kjørte du? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Med tanke på at du skal beholde både bh og hjul.. Kan det være enda en 2er på gang? ;) Nei blir nok ikke det, hjulene sier segselv at jeg vil beholde, bh`en vil jeg bare ha siden jeg er den eneste som har det på golf2 her.;) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Ja kjører fra sandvika hver dag i 16 tiden inn til oslo. Hvilken bil kjørte du? satt på i en sliten lancer :P var knalltøft med de breie felga :D bilen min står i garasjen og hviler seg til den får ny bærekule :P så tog til jobb i drammen, og kollegakjøring tilbake :P Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 satt på i en sliten lancer :P var knalltøft med de breie felga :D bilen min står i garasjen og hviler seg til den får ny bærekule :P så tog til jobb i drammen, og kollegakjøring tilbake :P Ja dere får nyte synet så lenge dere kan...snart blir den ikke å se på veien lengre. hellothere Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Nei det fårn si, Dee.. Det dukker vel opp noe spennende hos deg tenker jeg. Knipsa et bilde av rulla di på SCC forresten. Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Nei det fårn si, Dee..Det dukker vel opp noe spennende hos deg tenker jeg. Knipsa et bilde av rulla di på SCC forresten. Se her ja...du kan se på gti leppa hvor fint det var for meg å kjøre inn der. hehehe Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet Oktober 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2005 Se her ja...du kan se på gti leppa hvor fint det var for meg å kjøre inn der. hehehe Hehe, ja det var litt av en innkjøring å ha til et biltreff-sted ;) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Vil minne på at bilen er "FOR SALE!!!" Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 Hmm, synd du bor så langt unna.. Skal ha meg golf når granadaen forsvinner.. Bump.. ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Oktober 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2005 byr deg 2k :p trenger vinterbil. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg