113deluxe Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 K da byr jeg 7000 for bilen .... 7000 er budt...noen høyere? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Hm... Lurer på om det hadde vært kjekt med vinterbil jeg... Ikke selg enda a ;) Bare å by over lars det. Nå har jeg fått hentet nye bilen også. assman Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2005 Bare å by over lars det. Nå har jeg fått hentet nye bilen også. assman Da kan du si hva det er for noe, da... ;) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Jeg har bydd 7000,- Men kan du komme med noe specs på bilen ? Må jo vite litt før et evt kjøp. Eu ? Stand? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Jeg har bydd 7000,- Men kan du komme med noe specs på bilen ? Må jo vite litt før et evt kjøp. Eu ? Stand? Du får nesten bare ta en titt på bilen, litt lakkrust men ikke noe annet, skal på eu til våren. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Ja da får du si en frist for budrunden, og hvis ingen andre knuser budet mitt så kjøper jeg ganske sikkert shitboxen din :) Men hvordan er forgassern ? Har du hatt noen spesielle problemer med bilen ? Husker jeg sleit litt med min 1,6 l forgasser Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Ja da får du si en frist for budrunden, og hvis ingen andre knuser budet mitt så kjøper jeg ganske sikkert shitboxen din :) Men hvordan er forgassern ? Har du hatt noen spesielle problemer med bilen ? Husker jeg sleit litt med min 1,6 l forgasser Har ikke hatt noen problemer med motoren i det hele tatt. Går fint på tomgang og starter alltid. Eneste problemene jeg har hatt var hjullagerene foran men der er begge byttet nå. Nytt endeledd på venstre side også. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Da kan du si hva det er for noe, da... ;) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Grattis :) Fine biler det der... Bare lakk den helt ned og sleng på noen skikkelige hjul så er du mer enn i boks :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Grattis :) Fine biler det der... Bare lakk den helt ned og sleng på noen skikkelige hjul så er du mer enn i boks :) Har allerede kjøpt 19" som ligger å venter på neste sommer, skal lakkere helt ned og senke til våren. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Blir det like mye senk nå eller :) Hva slags 19 " kjøpte du 11x19 ? hehe Ang golfen, når ender budrunden ? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Har allerede kjøpt 19" som ligger å venter på neste sommer, skal lakkere helt ned og senke til våren. Hehe, godt jobba... senking også, det glemte jeg ja.. :) Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW2 Skrevet Oktober 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2005 Har allerede kjøpt 19" som ligger å venter på neste sommer, skal lakkere helt ned og senke til våren. Grattis med ny bil. Å hva har skjedd med de felgene som satt på golfen yummy Siter Pirelli P-slots til salgs 15" høyglanspolerte. Send pm Vw Golf Mk3 cab http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=88161 Vw Golf Mk2 GTI = solgthttp://www.bilforumet.net/showthread.php?t=81468 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Blir det like mye senk nå eller :) Hva slags 19 " kjøpte du 11x19 ? hehe Ang golfen, når ender budrunden ? Blir ikke like mye senk, skal jo ha litt comfort også, skal kjøpe justerbart så jeg får justert hjulbuen ned til dekket. Kjøpte 19" RS6 hjul. Ang budrunden: Vi sier Søndag. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Grattis med ny bil. Å hva har skjedd med de felgene som satt på golfen yummy De felgene sitter på bilen ennå men blir tatt av og gjemt bort i kjelleren min når bilen selges. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg