KaldBlod Skrevet Oktober 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Gratulerer med fin bil, da. :) Fine felger også.. På Golf ;) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 11, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2005 Gratulerer med fin bil, da. :)Fine felger også.. På Golf ;) De skal nok ikke være der så mye lengre enn en mnd til før vinterdekkene kommer på, og da er det 19" som blir neste. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 BØØØØØØØØØmp!!!! Reminder: For Sale!!!! Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hmm, du har ikke løst å selge "stålfelga" til audien da? :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hmm, du har ikke løst å selge "stålfelga" til audien da? :D Nope...:) Ligger slike felger tilsalgs på finn rett som det er da.. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Jeg kan hente den imorgen jeg :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Jeg er litt busy imorgen men hva med lørdag? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Lørdag passer bra :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Du har nr mitt eller? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Bah det mistet jeg nok da jeg fikk ny mobil gitt.. Men det er ikke noe heftelser og o.l. Tar den hvis den er i grei stand, regner vel me det. Er vel egentlig pga senkesettet at jeg kjøper den :) Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Ingen heftelser eller lignende...er i fin stand...kunne fint blitt en strøken bil med hellakkering og noen nye parts...null rust i kanaler osv. Bah det mistet jeg nok da jeg fikk ny mobil gitt.. Men det er ikke noe heftelser og o.l. Tar den hvis den er i grei stand, regner vel me det. Er vel egentlig pga senkesettet at jeg kjøper den :) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Tøft :) Send meg tlf over Pm eller noe da .. Så ringer jeg deg Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Da har Golfen fått ny eier. Slit den med helsa Lars :drive2 Nå begynner et nytt Kapittel på bil fronten for min del. The Liquorice Mafia is in town...WATCH OUT!!! :w00t Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Ja da har kjøpt shitboxen :) Det var en morsom kjøretur opp bygdøy alle. Lowridern min og shitboxen kjørte i kolonne , med litt inspirert kjøring. Bilen dro meget bra tl å være 1.6l, holdt nesten følge med lowridern min. Men jeg trengern noen litt ok vinter felger, stål er faen så stygt, spess når bilen er veldig senket. Skal prøve å kjøre bilen like lav i vinter, tar over jobben til oslo komune, så hvis dere trenger måking så bare ring ;) Bilder kommer idag.. Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Skal du kjøre den så lav ja...lykke til,hehehe Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg