113deluxe Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Bilder kommer i slutten av helgen tenker jeg.... Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Mye måtte du ut med for Gewinden? Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Jeg ga 400 euro inkl frakt fra tyskland Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Sånn ca 3485,- altså? Detta utollet som gave eller noe sånt? Åssen er den justerbar? Skrubar? Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Ble sendt som gave ja...skrubart fra 30-90mm og me tüv papirer. Men slik jeg har målt det på gjengene så er det 140mm vandring på justeringa så det må senke mer enn 90mm. Får se til helga hvordan det blir. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Originally posted by DeeLuxe Ble sendt som gave ja...skrubart fra 30-90mm og me tüv papirer. Men slik jeg har målt det på gjengene så er det 140mm vandring på justeringa så det må senke mer enn 90mm. Får se til helga hvordan det blir. Hvilket merke er det? Kjøpt på ebay eller? Skal handle meg et slikt selv.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Siden du spør om merke, ikke kjøp Raceland. De er altfor myk bak. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juli 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Ja det er kjøpt på ebay, merket heter formel-k, vet ikke hvordan det vil være på bilen ennå men kvaliteten virker grei. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Sånn da var golfen droppet ned på bakken og fått nye fine hjul....fikk ikke senket max nå pga at hjula tar i skjermene men det kommer når jeg får breddere....bilder kommer iløpet av kvelden...:) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Originally posted by DeeLuxe Sånn da var golfen droppet ned på bakken og fått nye fine hjul....fikk ikke senket max nå pga at hjula tar i skjermene men det kommer når jeg får breddere....bilder kommer iløpet av kvelden...:) gleder meg til å se ;) Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juli 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 Her er noen biler, ble ikke så bra for det regnet så jævlig, skal få tatt noen bedre når det blir sol. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freeman Skrevet Juli 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2004 sinnsykt tøft:) digger de felga der Siter Mine Bilder ser dere her: http://www.bilforumet.no/showthread.php?p=1848081#post1848081 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Knallbra.. Men hjulstillingen din ser litt jalla ut foran.. Spørs om du ikke må lage litt mer camber ;) Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Ble tøft det da, selv om det ser ut til å kunne subbe en smule... fram med valsa!!! Enig med Lupoboy, camber ser ikke bra ut, ser jo nesten ut til at de går utover oppe, skal vell være omvendt ;) Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Brutale felger! dritt tøft! hvor mye måtte du punge ut med for de felgan? Tøft konsept da ;) orginal bil med mye senking og breie felger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg