Gå til innhold

Project Daily Driver

Ranger emnet


113deluxe

Anbefalte innlegg

  • Svar 239
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal nok få lagt hjula inn i skjermene foran(les: camber justering). var ferdig igår klokka 22 så jeg orket ikke mer.... her skal det ikke valses, det holder ikke, her skal det kuttes og på med g60 breddere.:) Kan si først som sist at feriekroken(hengerfestet) skal få bli, er bruksbil dette. Skal holdes klin orginal bortsett fra breddere, 2 lykters grill kommer også etterhver.

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo spørre lupoboy hvor mye disse hjula koster;) billige er de ikke...de koster mer enn bilen min iallefall...hehehe

 

Originally posted by passat kara

Brutale felger! dritt tøft!

hvor mye måtte du punge ut med for de felgan?

 

Tøft konsept da ;) orginal bil med mye senking og breie felger.

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det koster å være kar ;)

 

Herlig prosjekt, stå på! Personlig ville jeg valgt grill med 2 lykter uten emblem.. Da ser den sykt mye bredere ut i fronten.. Iaf med de hjulene som stikker ut også.

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DeeLuxe

Du kan jo spørre lupoboy hvor mye disse hjula koster;) billige er de ikke...de koster mer enn bilen min iallefall...hehehe

 

Du fikk de nå billig at ikke kom her og klag :)

 

Høres bra ut med org utseende med 2 lykter (jeg synes du skal ha emblem) MEN ikke hiv på G60 breddere, det ødlegger hele looken... Bruk heller det det koster for G60 breddere på seriøs valsing

99 Passat 1.8T Bilde

84 Golf GLI cab bilde

Tidligere biler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by DeeLuxe

Ja det er kjøpt på ebay, merket heter formel-k, vet ikke hvordan det vil være på bilen ennå men kvaliteten virker grei.

 

Det var formel-k jeg har tenkt til og kjøpe. Du har vel fått testa det litt nå? Er det stivt nok? Verdt å kjøpe? Vet at man ikke kan forvente så mye av billig gewinde men...

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwgolf2

det ble sykt kult! nice!

syns synd på felgkanten din hvis du skulle kantkjøre..hehe, men du er vel ikke kjærring så da går det vel greit ;)

 

:cool:

 

Bare å parkere en halvmeter ifra kanten så går det bra...:)

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår