Gå til innhold

Project Daily Driver

Ranger emnet


113deluxe

Anbefalte innlegg

Ser at de g60 bredderene jeg hadde tenkt å kjøpe her på forumet er solgt nå så da får jeg prøve å valse litt først.... må opp litt i ræva inntil videre. røykskyen sto ut av hjulbuen i vål`enga tunnellen ista...så nesten ut som jeg drifta gjennom svingen der med den røykutviklingen

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 239
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det blir et drit bra konsept detta!:D

Digger de felgene, hehe:D

Kjøp 2 lykters grill med emblem, så gjør du somvwgof2 putter chromelister osv, men det er nok vanskelig å finne det, gleder meg til å se det ferdige resultatet, du skal vel skifte baklykter?:)

 

Stå på!thumpsup kiddie

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Baldrick

Hos Automote har de tydligvis spesialisert seg på akkurat det å få plass til svære felger og alikevell ikke begynne med skjermbreddere. De har bl.a levert en E30 med 10,5x18, RÅTT! De fikser nok plass til felgene dine også ;)

 

kjipt å kjøre fra oslo til tr.lag for å få valsa da :D

 

kan prøve onkel tom eller b4u om du ikke vil dra så langt!

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by cfn

er det noen norsk forhandler for smidt felger, eller handla du rett fra tyskland?

 

hadde ikke skada med et sett 8x15" TH-Line akkurat :D

 

http://www.daekimporten.dk <---- selger billige schmidt og tar kun 700 i frakt for dekk/felg.... (hjem til norge)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår