Gå til innhold

Project Daily Driver

Ranger emnet


113deluxe

Anbefalte innlegg

  • Svar 239
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Nikdev

Syns ikke 11lapper for 4 felger var så billig jeg, greit de var syyyykt fete på denne bilen.. men men.. Hvor mye gav du for felgene deeluxe?

 

på hjemmesiden deres er det "operative priser"... viss du sender en mail eventuelt ringer så ordner de gode priser... (dette gjelder ved kjøp av både dekk/felg).....

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by boramannen

 

Ehhh.... ikke helt like vil jeg si.

930.jpg

attachment.php?s=&postid=49237

 

Think again :D

.5th.jpg

 

for mere bilder, skjekk ut: http://www.ascona-a-racing.de/felgen/felgen.htm

 

 

Originally posted by boramannen

Forresten så finnes det et par modeller til ja....

1070118416-941.jpg

 

Det der der jo revolution kopi'n i 3-teilig (tre-delt) verson.

 

Originally posted by boramannen

Når ble tråden min en salgsannonse for schmidt felger a???

 

synes ikke det jeg rota det så veldig til?

 

uansett, jeg er ferdig å mase om schmidt felger nå.

(i denne omgang) :D

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha kjørt 70 mil med vibrasjoner som ville fått det til å gå for ei gammal rødstrømpe fant jeg ut at det kanskje var påtide å kjøpe sentrernings ringer til felgene, var innom autogrip og der hadde de jammen det. Tok en tur bortom stokstad for å snoke litt etter noen deler og fant tilslutt en grill med enkle lykter, wahey, fikk også røska med meg en sliten gl leppe, den jeg har er kutta i hjørnet så jeg måtte bare ha noe HELT der, Noe annet jeg fant ut etter lang turen i helga var at spissinga mi er helt ute å sykler, framhjula skræver som ei gammel russer hore og det var temmelig spennende å kjøre på våte veier med de dekka og den hjulstillingen, får ta meg en tur opp til bjerke en dag å få justert litt hvis ikke noen har lyst til å hjelpe meg litt da.

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 3 months later...
  • 4 months later...

Ohhhhhhhh her har det skjedd mye i det siste ass....endelig vår så er på tide å få bilen ned på bakken igjen....heiste den opp til org høyde i vinter. Dekk kommer i slutten av neste uke så da er det bare å få smokka på noen breddere, bytte fjærbeinslager og sendt kjerra til forstillingskontroll

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår