classic Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Originally posted by Gou http://www.daekimporten.dk <---- selger billige schmidt og tar kun 700 i frakt for dekk/felg.... (hjem til norge) har schmidt noen egne design, eller er alle kjøpt opp? :D jeg mener; TH-Line er jo egentlig gamle "Ronal Turbo" og Modern Line er "Revolution" Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juli 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Syns ikke 11lapper for 4 felger var så billig jeg, greit de var syyyykt fete på denne bilen.. men men.. Hvor mye gav du for felgene deeluxe? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juli 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2004 Aldri spør hvor mye ei dame veier...;) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by Nikdev Syns ikke 11lapper for 4 felger var så billig jeg, greit de var syyyykt fete på denne bilen.. men men.. Hvor mye gav du for felgene deeluxe? på hjemmesiden deres er det "operative priser"... viss du sender en mail eventuelt ringer så ordner de gode priser... (dette gjelder ved kjøp av både dekk/felg)..... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by cfn har schmidt noen egne design, eller er alle kjøpt opp? :D jeg mener; TH-Line er jo egentlig gamle "Ronal Turbo" Ehhh.... ikke helt like vil jeg si. Forresten så finnes det et par modeller til ja.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juli 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Når ble tråden min en salgsannonse for schmidt felger a??? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juli 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 Originally posted by boramannen Ehhh.... ikke helt like vil jeg si. Think again :D . for mere bilder, skjekk ut: http://www.ascona-a-racing.de/felgen/felgen.htm Originally posted by boramannen Forresten så finnes det et par modeller til ja.... Det der der jo revolution kopi'n i 3-teilig (tre-delt) verson. Originally posted by boramannen Når ble tråden min en salgsannonse for schmidt felger a??? synes ikke det jeg rota det så veldig til? uansett, jeg er ferdig å mase om schmidt felger nå. (i denne omgang) :D Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juli 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2004 schmidt er for feinschmeckere, ronal for de som vil ha det nest beste...hehehe Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juli 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2004 Etter å ha kjørt 70 mil med vibrasjoner som ville fått det til å gå for ei gammal rødstrømpe fant jeg ut at det kanskje var påtide å kjøpe sentrernings ringer til felgene, var innom autogrip og der hadde de jammen det. Tok en tur bortom stokstad for å snoke litt etter noen deler og fant tilslutt en grill med enkle lykter, wahey, fikk også røska med meg en sliten gl leppe, den jeg har er kutta i hjørnet så jeg måtte bare ha noe HELT der, Noe annet jeg fant ut etter lang turen i helga var at spissinga mi er helt ute å sykler, framhjula skræver som ei gammel russer hore og det var temmelig spennende å kjøre på våte veier med de dekka og den hjulstillingen, får ta meg en tur opp til bjerke en dag å få justert litt hvis ikke noen har lyst til å hjelpe meg litt da. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2004 Tøft det prosjektet ditt :) stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juli 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2004 Bare jeg får rota meg til å sette på nye grillen så blir det bra... synd man ikke har ubegrenset med tid og penger. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juli 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2004 Sånn da var nye grillen på....MYE bedre med en gang..:) kanskje jeg til og med klarer å få tatt et bilde imorgen.hehehe Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 :dude: :dude: :dude: bilder! :) Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet November 30, 2004 Rapporter Share Skrevet November 30, 2004 Ja få opp noen fler bilder! skjer det noe mer med bilen ? Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2005 Ohhhhhhhh her har det skjedd mye i det siste ass....endelig vår så er på tide å få bilen ned på bakken igjen....heiste den opp til org høyde i vinter. Dekk kommer i slutten av neste uke så da er det bare å få smokka på noen breddere, bytte fjærbeinslager og sendt kjerra til forstillingskontroll Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg