OleVik Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Ohhhhhhhh her har det skjedd mye i det siste ass....endelig vår så er på tide å få bilen ned på bakken igjen....heiste den opp til org høyde i vinter. Dekk kommer i slutten av neste uke så da er det bare å få smokka på noen breddere, bytte fjærbeinslager og sendt kjerra til forstillingskontroll bra! Du må årne hvite blinkere fort!!! Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Da må jeg ha hvite blinkere på siden også da...koster penger det;) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 42kr pr glass på bilextra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 ikke mer??? Mye koster de foran da? Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 det var hvertfall den prisen jeg så sist jeg var der, forran er jeg litt usikker på om dem har... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Wohoooo, nå kom akkurat tollpost med de nye dekka mine på døra her...konge.:) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Hvilken dim? Merke? Pris? Trenger ny dekk jeg også.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 21, 2005 Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Får vel sveisa på nye skjermer? Istedet for G60 breddere? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Hvilken dim? Merke? Pris? Trenger ny dekk jeg også.. Toyo T1R 225/40-14 kosta vel rundt 850 pr stk på http://www.dekkonline.com Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 21, 2005 Får vel sveisa på nye skjermer? Istedet for G60 breddere? Blir ikke g60 breddere. skulle gjerne hatt sveisa på nye skjermer men det koster MASSE. finner på noe annet inntil videre. Bare bruksbil dette.;) Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Da hadde jeg fått den nye gummien på felgene, de brukte bare 1,5 time på autogrip for å montere bakdekka,hehehe. Kjøpte nye fjærbeinslager idag også da de gamle er skutt. Nå er det bare å få byttet lagrene, moddet skjermene og senket bilen før jeg sender den til forstillingskontroll. Noen bilder: MONEYSHOT;) sombrero Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 grommere felger skal en lete lenge etter! Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paest Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 wow. pent. :titties: Siter [ ]-94 Mazda Miata 1.8l turbo [x]-87 Golf GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Takk takk sombrero Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Flotters Dee! Nå må du bare "få byttet lagrene, moddet skjermene og senket bilen" OG ta bilder fort som fy ;) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg