113deluxe Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Yepp...bytter nok lagrene til uka og herper skjermene litt. Midt i eksamen periode og hovedoppgave nå så det er liten tid til bil akkurat nå. sukk. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Fy ass, det ble sinnsykt bra!! Konge felger, konge strekk ;) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 Begynner å få alvorlig vondt i fingrene nå ass, er et helvete å polere de felgene. 1 felg igjen nå. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Yepp...bytter nok lagrene til uka og herper skjermene litt. Midt i eksamen periode og hovedoppgave nå så det er liten tid til bil akkurat nå. sukk. Konge ass .. du måtte bruke en 1000 lapp :) Hvilken skole går du på forresten? Jeg går 3. og siste på NMH nå .. skriver hoved oppgave nå jeg og .. og er 1979 modell sombrero Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Har bare 1000 lapper jeg;) Jeg går på ingeniørutdanningen på HIO, er 79 mod og går 3dje året selv, har mer felles enn 10" felger vi da. sombrero Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 30, 2005 Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Yepp...bytter nok lagrene til uka og herper skjermene litt. Midt i eksamen periode og hovedoppgave nå så det er liten tid til bil akkurat nå. sukk. Lykke til med skjerm modding... føler med deg Har nettopp tilpasset 9x14 på en golf 1 Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Lykke til med skjerm modding... føler med degHar nettopp tilpasset 9x14 på en golf 1 Ikke noe stress...har noen dirty triks pågang. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Sånn da hadde jeg satt på breddere bak på golfen. FØR:: ETTER: Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeeDub Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Konge! Hva er ET på felgene? Siter FORZA MOTORSPORT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Konge! Hva er ET på felgene? De som står på nå aner jeg ikke, felgene jeg skal ha bak er 10x14 med et5 For de som ikke ser det så er det frambreddere som er montert bak. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Mai 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2005 Da er snart bilen klar for felgene igjen. bare modde framskjermene nå og få tatt en forstillingskontroll. Er snart en pakke med noe moro påvei til meg fra usa også nå, da er jeg klar for sommeren. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Idag kom pakka fra statene....wohooo...blir hjullager bytte i helga og forhåpentligvis får jeg på hjula neste uke. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Da hadde bilen fått på sommerskoene igjen Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Juni 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Fyyyy FAEN!! noe av det råeste jeg har sett;) digga bilen din nå, mange cm klaring er det opp til kanalen?;) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet Juni 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2005 Er ikke helt sikker, er 7-8cm cm klaring på gl leppa foran nå, gtil leppe skal på snart. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg