Gå til innhold

Hvor legge ut bilder?

Ranger emnet

RX-7

Anbefalte innlegg

Hvor kan jeg legge ut noen bilder av en bil? Uten å måtte lage en hjemmeside av noe slag? Vet om photobucket, men klarer ikke å få det til å fungere, etter at jeg har rotet med passord og masse sånt.. Er det lignende sider som er som denne? Med unntak av cardomain da...?

Ps. Er det nødvendig å sote skiltene på en bil som tilhører en bilforhandler? (Har testkjørt en RX-8).

-1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, har 280 bilder (minst) eg gjerne vil legge ut.

Det er ganske mange, men det er ikkje så alt for stor plass eg treng (under grensa på photobucket.com).

Men på photobucket må eg bla meg fram til kvart enkelt bilete, er det plasser der eg slepp dette?

Det vil ta tid med over 250 bilder liksom.

Eller: er det ein anna måte på photobucket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg kan forklare en enkel måte å gjøre det på.

(i grove trekk)

gå på http://www.start.no -> opprett hjemmeside

Register deg der , og send finn ut hvor du skal sende sms for å åpne FTP-serveren for bredbånd (koster 10kr - engangsgebyr)

Hent ned acdsee

Gå inn i katalogen som bildene ligger i browseren til acdsee

marker alle bildene du vil legge ut

velg Activites - Create - HTML

(still inn diverse ditt og datt)

Og acdsee lager et ok galleri av bildene dine som du laster rett opp på hjemmesiden din , med thumbnails å det hele.

Enkelt å greit , billig å bra.

håper det hjalp deg litt :)

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 years later...