totta Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Jeg driver og skal skifte ut baklampene på asconan , noen som har noen forslag til meg???? har vurdert fra honda civik opp til 1991 model og supra. og bmw e46 Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank_84 Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 di supra løkten må jo funke når du bygge asconaen så radikalt om som du gjør.. d e jo kule løkte,men må dog si at æ ville nu hatt utseende etter ascona stil og ik japse når biln e såpass klassisk som den e.. kordan motor endte du opp me? Siter -Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt -Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt) -Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket) -Opel Ascona B -76 (Solgt) -Opel Manta B GSi -86 (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Juni 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Originally posted by adidas_ di supra løkten må jo funke når du bygge asconaen så radikalt om som du gjør.. d e jo kule løkte,men må dog si at æ ville nu hatt utseende etter ascona stil og ik japse når biln e såpass klassisk som den e.. kordan motor endte du opp me? Dette blei motoren min gitt klarte ikke og la være er en 2,5det gt-s motor + kasse Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Baklmaper fra E30 er også stilig. Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Originally posted by ElCamino Baklmaper fra E30 er også stilig. nei nå får du gi deg! :D Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Her er Ascona B med E30 lykter... Er jo litt tøft men jeg hadde nok brukt de originale. Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 regna vel at du kom til å dra fram det bildet der ja! kan egentlig styre begeistringa mi for den bilen der. synes overhode ikke den er like feit som alle andre skal ha det til. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Jeg kan ikke finne noe jeg ikke liker med den, sånn rent stylingsmessig. Er imponerende å få til noe så gjennomført lagd fra "scratch". Kan nevne at den bilen kommer i "versjon 2" etterhvert, og da blir det om mulig enda råere:cool: Jeg syntes egentlig lyktene til Ascona er fine jeg, så for min del kommer jeg ikke til å bytte:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Originally posted by cfn nei nå får du gi deg! :D Ja, jeg tror jeg gjør det. I såfall må ingen vite at det stammer fra en BMW;) Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Juni 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Vurderer seriøst lyktene til den nye spran eller fra en honda civik noen og 90 model Må si jeg liker supra lyktene bedre men har også sett på e36 cupe/cab lamper også, ikke stykt dette passer nesten rett på bilen også. Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank_84 Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 d e jo stiliast me di org. bakløkten,men du får nu styre.. IKKE noe BMW produkter på Opel.. og d bi nok å fløtte sæ me den motorn.. Siter -Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt -Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt) -Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket) -Opel Ascona B -76 (Solgt) -Opel Manta B GSi -86 (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 vil bruke supra lamper siden disse liggner mest på de orginale. da jeg vil ha noe som ligner på lexus lamper, men tar abselutt ider i betrakning eller noen som lager lexus lamper av orginal lamper dette hadde vært best:eek: Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KviljoRacing Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Sag, plexiglass, lim og fargede pærer? Men du tror ikke det kommer til å være litt ut med lexuslykter når Asconaen er ferdig?:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet Juni 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 joa selfølgelig er det vel det, men kan jo hende at det ikke finnes biler lengre også da he he he he, nei for lage noe jeg liker så for jeg eventuelt bytte ut etter vært,:D Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulenpower Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 den der asconaen. er det hjemmelaga styling eller er det mulig for oss vanlige dødelige å få fatt i noe sånt? synst faktisk den var rå. bortsett fra vingen. Siter Opel Ascona C 1.8i - 1987 Ford Sierra 2.0i s - 1986 Opel Ascona B 2.0N - 1978 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg