Dawg Dee-Lux Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 3. Plass, Alfa Arna First made: 1984 Last made: 1986 Alfa's PR man of the mid-Eighties was afraid to take guests around its Naples plant: workers were apt to throw bolts at visitors. Bolts which should have been used to hold together this queasy mix of Alfasud drivetrain imprisoned in a Nissan Cherry body. Just imagine it, a marriage of Nissan style and Alfa Romeo build quality. The worst joint-venture car ever; Nissan's edition was called the Cherry Europe. Anbefalt lesestoff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Skremmende lesestoff Jeg som har hatt cherry gtt i kikkerten lenge :mad: Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Han godeste Clarkson vet å ordlegge seg! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Originally posted by JokkVahl Skremmende lesestoff Jeg som har hatt cherry gtt i kikkerten lenge :mad: Nå er jo ikke Cherry GTT og Alfa Arna no så veldig like at det gjør noe vel? altså.. utseendetmessig så er dem jo det.. men..hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Kom ikke her å påstå at dette ikke er ei kvalitetskjerre! :D :D Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg