Rallye Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 HMM hadde inne en annen tråd om dette men den forsvant mystisk nokk Men vertfall så er mitt nystartede firma S.S.Tuning startet og er blitt forhandler av SNS Tuning i uk Skaffer det de har *chip g60 *chip g40 *ladehjul *konfilter bend til g60 *Dyser i alle str *turboer *A/F gauge *Kamakslinger *Rallye intercooler kit for vanlig golf g60/corrado *Tannreim kit til g40 osv Prisene skal ikke avvike så mye fra det det koster i utlandet. kommer til å bli solg til kost pris så og si med moms. har ikke alle prisene foran meg akkurat nå men de vill komme etterhvert Skal også få opp en hjemme side. trenger hjelp vist noen tilbyr seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 Bra initiativ! Pris på 65 mm ladehjul, Rallye IC og SNS stage 3 ship? Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 jeg har prøvd å sende deg pm, men innboksen din er full. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg