ZpiFF Skrevet September 5, 2003 Rapporter Share Skrevet September 5, 2003 Tenkte jeg skulle spørre om det samme :) Må ha de, bare må ha de for faen :) Siter -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 Regner med at det var en (god) grunn til at de ble fjernet fra Essokickers (det var f.eks dålig med sladding av skilt) så jeg vil ikke 'dele dem ut' før jeg evt. vet at det er ok. Noen fra essokickers her? Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraCosworth350hk Skrevet September 7, 2003 Rapporter Share Skrevet September 7, 2003 kul film ass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet September 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Filmen ble nok ikke bare tatt vekk helt uten videre, det var på oppfordring fra politiet, 2 dager etter at jeg hadde lagt dem ut. Dette beviser vel bare at de følger med på hva som skjer. Ellers ser ikke jeg på det som noe problem om filmene blir sendt mellom personer på mail, men helst ikke publiser dem på nettet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 mail meg gjerne filmene rack@online.no takk på forhånd Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZpiFF Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 De tar vel litt stor plass på mail vel? Hvis du vil sende på mail så er det bare å få på til zpiff@skrekkugle.net :) Evig plass der så det vil ikke bli no problemer Takker på forlabb :) Siter -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Har "evig" plass på volvo@er-mandig.com også... Send meg en kopi også a? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet September 8, 2003 Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Originally posted by Turbotrille Filmen ble nok ikke bare tatt vekk helt uten videre, det var på oppfordring fra politiet, 2 dager etter at jeg hadde lagt dem ut. Dette beviser vel bare at de følger med på hva som skjer. Ellers ser ikke jeg på det som noe problem om filmene blir sendt mellom personer på mail, men helst ikke publiser dem på nettet. Så fordi polti spør pent om du kan fjerne filmen legger du deg langflat? Kylling. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet September 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2003 Fikk jo forsåvidt telefon fra eieren av bilen som igjen hadde fått telefon fra politiet som hadde bedt han om å få de vekk fra nettet igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg