KaiFred Skrevet Juni 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2004 jarra, da har man gått til innkjøp av en heeeeerlig mazda 626 coupe GT 4WS... en del gjøremål før prosjektet nærmer seg brukbart... førsteprioritering i år er utseende og generelt teknisk forbedring. Senere kommer mer power forhåpentligvis :D de første bildene hvis noen andre her inne har erfaring med denne type bil eller lignende så del gjerne kunnskapen din her! tilbakemeldinger og tips/råd tas i mot med takk. kommer tilbake med mer spec's og prosjektinfo senere. kapish Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Juni 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2004 Nydelig bil! Gav du mye for den? Det der er jo et nydelig eksemplar! Edit: Min bror er på jakt etter en sånn en. Ta kontakt hvis du plutselig vil selge den. ;) Det vil du jo neppe, så.. Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Juni 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Originally posted by RX-7 Nydelig bil! Gav du mye for den? Det der er jo et nydelig eksemplar! Edit: Min bror er på jakt etter en sånn en. Ta kontakt hvis du plutselig vil selge den. ;) Det vil du jo neppe, så.. meget fornøyd med bilen jeg, ga akkurat passe for den, selger gikk ned 10k i forhold til pris han ga en kompis for 2 mnd siden, og den prisen var billig... :D er en del småting før den er strøken, men regner med å være ferdig med det utvendige om et par tre uker :) ligger noen på autodb, men syns de er litt dyre jeg, kan jo si fra om det dukker opp noen som skal selge, min får du i allefall ikke.. hehe Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Jeg misunner deg, for at du har fått tak i en fin GT Coupe, GD-modell, og til en god pris (tydeligvis). Er ikke mange sånne, ihvertfall ikke mange som er så pene! Lykke til videre med bilen, vær snill mot den :D Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Juni 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Originally posted by RX-7 Jeg misunner deg, for at du har fått tak i en fin GT Coupe, GD-modell, og til en god pris (tydeligvis). Er ikke mange sånne, ihvertfall ikke mange som er så pene! Lykke til videre med bilen, vær snill mot den :D Takk for det, du aner ikke hvor snill jeg er og skal være med den du... hehe :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Juli 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2004 ting tar litt tid med prosjektet mitt, men for dere som måtte være litt interessert så kan man følge med på mazda.jallaracing.org kanskje man er ferdig til o'store streetmeet 13. august? tips og idèer tas i mot med takk :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 hvordan står det til med denne bilen nå? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet November 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Originally posted by Breisladdern hvordan står det til med denne bilen nå? joda joda, er vel i grunn parkert for vinteren. skal til oppretting en av dagene etter ei tøs rygga på meg. ellers er det bitte bittelitt sveising igjen før man får montert ferdig alt. bakfanger m.m. så får vi se hvordan det blir da, må visst bytte en bærekule eller noe før eu kontrollen i januar også. Et par smårep før den er 100%. men tid har man nok av, værre med $$ om dagen... som sagt gidder jeg ikke legge ut alt jeg gjør her, men har en egen blog som jeg oppdaterer stadig. den finner man her :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet November 25, 2004 Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 faen meg strøken sak dette ass:) skulle hatt no widebOOty kit på denne:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet November 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2004 Originally posted by Tape-R faen meg strøken sak dette ass:) skulle hatt no widebOOty kit på denne:) takk for det, ikke ofte du lirer av deg noe positivt ;) blir nok ikke noe ekstra dill og dall på denne, syns bilen er tøff orginal jeg, og alle "flotte" kits man får til den syns jeg bare gjør den styggere. derfor blir det kun orginal look som gjelder :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdarotary Skrevet November 29, 2004 Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Hm en av de orginale gt som ble solgt ny i Norge med 4ws Sjelden vare og kostet en god del over 300000 når den var ny.. Har hatt 5 couper med 16v men aldri fått tak i en orginal gt...... Ring meg når du skal selge den 91397933 Villig til og betale "meget" godt for den.... Siter 1970 mazda 1300 coupe med maria elena 1974 mazda 1300 airbrush 1976 wv typ2 bus med porchemotor 1983 mazda rx-7 imsa 1984 cevy g20 van Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet November 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 29, 2004 Originally posted by mazdarotary Hm en av de orginale gt som ble solgt ny i Norge med 4ws Sjelden vare og kostet en god del over 300000 når den var ny.. Har hatt 5 couper med 16v men aldri fått tak i en orginal gt...... Ring meg når du skal selge den 91397933 Villig til og betale "meget" godt for den.... er ikke opprinnelig norsk bil, tror den er tatt inn fra sverige eller noe. importert i 1996 i allefall. mulig man selger, alt til rett pris :D uansett skal den først rettes og gjøres helt i stand, så får man se :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet Desember 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2004 En Mazda 626 GT coupe (88-91) mod heter ikke GT i norge, den heter bare Mazda 626 coupe 2.0i 16v. Men i alle andre land heter den GT. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdarotary Skrevet Desember 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2004 Må arestere deg der bilen ble kalt gt med den motoren i andre land... Men en orginal gt soom denne er hadde 4ws og det er noe annet en en vanelig 2,0i16v.... Bilen hadde også orginale hvite 6*15 alufelger og orginalmontert liten frontspoiler under fanger..... Det ble solgt 6 stk sånne i Norge og alle var sorte og kun laget i 15000 eksemplarer i alt.. I usa het de mx6gt og kom med turbo og 4ws....... Mange dekaltrimmede biler rundt om i verden:D :D :D Siter 1970 mazda 1300 coupe med maria elena 1974 mazda 1300 airbrush 1976 wv typ2 bus med porchemotor 1983 mazda rx-7 imsa 1984 cevy g20 van Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole626 Skrevet Desember 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2004 En 2.0i 16v har også en liten frontspoiler under fangeren, 4 ws leveres de også med. DET ER SAMME BILEN!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg