Gå til innhold

NBS treff (VAG)

Ranger emnet

Huse

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var ikke så spennende treff. Også må golf 2-folket gå i seg selv og skjønne det at det er liten vits å stille ut en bil som ser ut som er lakka med pensel...

(Jeg har en golf 2 selv ;) )

Men det var noen fine biler også da....blir litt lite motorsport som jeg liker da.

VW Golf '90

Toyota Corolla GT '86 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CorollaGT

Var ikke så spennende treff.

Men det var noen fine biler også da....blir litt lite motorsport som jeg liker da.

Synes det var ganske bra jeg. Men blir mer gøy på Våler, artig og kjøre litt... :D

Har (BBS CH) Motorsport felger om det hjelper... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis det er samma bil som jeg så på Nesbru i forrige, burde eier seriøste vurdere nye felger. Da hadde den noen orginale audi 14"?? felger med eiker som satt så tett at man ikke kunne se skivene. Det ødela hele helhets intrykket på bilen.

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Primera

Vis det er samma bil som jeg så på Nesbru i forrige, burde eier vudrere seriøste vurdere nye felger. Da hadde den noen orginale audi 14"?? felger med eiker som satt så tett at man ikke kunne se skivene. Det ødela hele helhets intrykket på bilen.

Om det er sånn lakk så er det vel ikke så mange andre som har det......

Er noe chrome felger som er på på treff iallfall, vet ikke om de bare er til utstilling.... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

Om det er sånn lakk så er det vel ikke så mange andre som har det......

Er noe chrome felger som er på på treff iallfall, vet ikke om de bare er til utstilling.... :rolleyes:

Har sett andre bilder fra treffet nå. Er samme front, samme "rompe" og samme farge. Så som du sier det finnes vel ikke mange like biler. Bra han har andre felger også, for de felgen som stod på bilen, så ikke ut i måne skin.

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var greie felger på den på nbs da... Og var vel no luftfjærer og, hørte kompressorn gikk.. Temmelig grei spør du meg.. Lukter veldig tyskbygd, enig i det..

DSCN1989.jpg

PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser

Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav!

MantaB-82: Slædde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider