Gå til innhold

NBS treff (VAG)

Ranger emnet

Huse

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er en kompis av meg som eier den A3, den er kjøpt ferdig med denne lakken og luftfjæringen ble montert i Tyskland før kompisen min hentet den, dette for å TUV godkjenning, da bilen er godkjent med luftfjæring i vognkortet...

Alt annet, som bytte av fangere, skjørt, sveising av panser+++div, har han gjort selv, felgene har han fått sendt til chromming i Tyskland, da kun kanten egentlig er blank.

All sterio, bremser, interiør, lakkering av taktrekk, (for de som ikke har sett det)+++har kompisen min fått gjort i Norge..

Så en rettelse til bad roc, dette må nesten eieren i Norge få skryt for, forde denne bilen er sinnsykt gjennomført, av en norsk "elektriker"..hehe

SILVIA S15 Drift/lek

02 MITZU EVO 6 TME

(x)02 BMW M3 SMG II

(x)04 Dodge SRT-10

(x)04 Ford Lightning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yep, jeg har misforstått :rolleyes:

Beklager!

(Men jeg heter ikke bad roc ;))

Håper dette sitatet fra eieren klarer opp fullstendig:

Jeg kjøpte den som et ikke helt ferdig prosjekt der nede av en utrolig hyggelig og behjelpelig tysker. Karosseriet var da ferdig lakkert med helsveiset bakluke og den så veldig fin ut og det var det som fikk meg "tent" på den bilen.

Da jeg først måtte ned og hente bilen der ville jeg prøve og finne på noe annerledes enn det alle har her hjemme og tekte da med en gang på luftfjæring som jeg hadde sett i så mange tyske blader i vinter og hørte med han om det. Snakket da med bavaria tuning som er fabrikat av settet mitt og fikk beskjed om det at hvis jeg skal ha tüv godkjenning på det må det monteres på et av dem sine godkjente verksteder i Tyskland, og det ble da gjordt. Dette kostet meg 22000 NKR. (og har det nå godkjent i vognkortet).

Videre var han så snill og kjøpe inn andre ting til bilen som jeg ville ha da jeg sparte utrolig med penger på det. Så han kjøpte inn fangere, eksos, sideskjørt, speil, baklukespoiler osv. Deretter ble det lakkert og montert her hjemme. En god kamerat av lakkerern er utroli flink med airbrush og fikk nesten frie tøyler, men med klare restriksjoner fra meg.

Har holdt på veldig mye med bilen i vinter og fikk den i fin tid ferdig til denne sesongen...

Så det stemmer at mye av bilen er gjordt der nede , og det er gjordt veldig bra så det er jeg kjempe fornøyd med! Men mye er også gjordt av meg her hjemme.

Prosjekt: BAD'ROC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en røde bilen i bilde nr 2 er en S3 og den svarte nederst som du har kalt S3 er A3....

Ting gikk vel litt fort i svingene, måtte ha forskjellig navn på dem og da hadde jeg seff maks uflaks :)

- Audi 80 B4

x VW Corrado G60 1991

x -VW Boble Roadster cab 1972

x - Chevrolet G20 Starcraft 6.2D (fet russebil!) http://www.studio84.tk

x -VW Golf IV 1.6 1999

x -Honda prelude 2.0i 1996

Lenke til kommentar
Del på andre sider