Gå til innhold

Hvis du skulle få velge en veldig sjelden bil, hvilken ville du valgt?

Ranger emnet


BLACK.PEARL

Anbefalte innlegg

  • Svar 236
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg hadde kjøpt en Toyota 2000GT

eller enda bedre .. en Shelby-Toyota 2000 GT

 

hadde jeg funnet en hadde jeg kjøpt den .... så lenge prisen var unden det den aldri kommer til å komme under da ..

 

 

2000gt-red.jpg jerkoff

 

shelby%20poster1.jpg yodude

 

Går helt klart for samme bilvalg som deg ja!! Men jeg hadde tatt en av Cabene i stede for Shelbyene da :cocain:

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferrari FXX (Værstingutgave av Enzo) Men siden den ikke er gategodkjent, må det bli en Ferrari Enzo.

 

Men siden det skulle være under millionen.. 5 'ønsker':

 

E34 BMW M5 (3,8)

Ford Escort Cosworth

2002+ Ford Mustang GT (Muligens også Saleen eller Shelby version)

2006mod Ford Focus ST (Vi har en slik på jobb, fy feite for en bil!)

Ferrari 348

 

 

MANGE andre og... men, vanskelige greier...

-Subaru Impreza WRX "STi" 01'

-Subaru Impreza WRX 01'

http://www.dlgracing.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går helt klart for samme bilvalg som deg ja!! Men jeg hadde tatt en av Cabene i stede for Shelbyene da :cocain:

En av "cabbene" (flertall)? Av Toyota 2000GT?

 

Denne bilen var aldri ment for serieproduksjon, likevel ble det bygd 337 stykk 2-seters coupéer i årene 1967 til 1970, pluss 1 eneste cab-utgave bygd spesielt for 007-filmen You Only Live Twice.

 

Aluminiumskarosseriet dekket over en sentralramme (svært lik den som fantes i datidens Lotus Elan) med en Yamaha-utviklet rekkesekser på 2 liter som ga 150 hester og skøyv bakhjulene via en 5-trinns girboks. Det var fire uavhengige hjuloppheng av racingtype, doble A-armer og spiralfjærer. 0-100 gikk på 8,4 og toppfarten var imponerende 220 km/t, mye takket være karosseriformen som var signert grev Albrecht Goertz, samme mann som også designet BMW 507 og Datsun 240Z.

 

Alle eksemplarene av 2000GT hadde høyreratt, slik det sømmer seg en original japansk bil, de kjører jo på den engelske siden av veien der borte etter at Japan en gang i tiden var en koloni i det britiske imperium.

 

Toyota 2000GT regnes av mange som den første ekte japanske sportsbilen, men da ser man bort fra morsomheter som Datsun 1600 Fairlady og Honda S800.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av "cabbene" (flertall)? Av Toyota 2000GT?

 

Denne bilen var aldri ment for serieproduksjon, likevel ble det bygd 337 stykk 2-seters coupéer i årene 1967 til 1970, pluss 1 eneste cab-utgave bygd spesielt for 007-filmen You Only Live Twice.

 

 

Ble det ikke bygd 3 eksemplar?

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår