Gå til innhold

Dette var ikke morro!! Tvert imot!

Ranger emnet

Stephan

Anbefalte innlegg

Da var det min tur da.. gikk ikke helt etter planen dette.. Men heldigvis er jeg nøye med at folk har på belte. Ingen som fikk noe skade.. men lettere sjokkert tenker jeg.. skvatt litt jeg å ja:rolleyes: :( menmen.. slik kan det gå...

IMG_0025.jpg

foran ble det bråbremset.. calibraen klarer akkurat å stoppe.. men i samma sekund så titter selvfølgeli jeg over på hun som sitter sidenav meg.. ikke så smart...

Sier bare tre ting jeg: Hold avstand, se på veien, bruk belte!!!!IMG_0027.jpg

IMG_0034.jpg

IMG_0031.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Precious

Surt gjort, men fort gjort.

Bra ingen ble skadet, men hva har skjedd foran på calibran?

Var med en bil til framerst på bilde men hu kjørte litt lengre frem etter krasjen.. Calibraen fikk hele henger feste kjørt inngjennom der framme.. så ikke ut inni der. Ratte hans ristet å allt gjikk på skrå.. :cocain:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stephan

men i samma sekund så titter selvfølgeli jeg over på hun som sitter sidenav meg..

Sånn som han gjør i 2F2F? :D

Kjipe saker det der.. hold avstand ja.. en liten tankevekker denne posten...

Har du forsikring som dekker dette da? ser ut som det kan bli syrt med 3 skadde biler...

Og det så ut som den røyken gjorde godt.. :D

94 Pug405GTX

x -86 VW Golf CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Eelo

Sånn som han gjør i 2F2F? :D

Kjipe saker det der.. hold avstand ja.. en liten tankevekker denne posten...

Har du forsikring som dekker dette da? ser ut som det kan bli syrt med 3 skadde biler...

Og det så ut som den røyken gjorde godt.. :D

Var ikke akkurat like lenge som i 2F2F nei.. hehe, snarere et sekund kanskje.. Bilen er registrert på min mor med full kasko.. men kommer til å svi noe uansett tror jeg.. :(

Er en kompis som er på bildet.. har allerede tent tre eller no jeg.. men tror det var de beste trekkene i dag ja.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by raboc

Også lurer folk på hvorfor forsikring er så dyrt for unge folk?

(men så lenge det bare gikk utover bilene så bør vel alle være glade - de kan greit erstattes :)

Følte meg ganske dum der jeg satt ja.. Først tenke jeg bare flere ganger at dette var umulig, dette har ikke skjedd.. så ble jeg forbannet å slo nå inn i helvete i panseret.. så ble det roligere måtte bare le litt etterpå.. kan ikke skru tiden tilbake..

Men det var bare *knips* så skjedde det.. så jævli fort... kjipt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du som slå calibraen er bare ansvarlig for calibraen, å den er ansvarlig for det som skjedde me bilen foran..slik var d me bilen min også..men jeg var da "calibraen", dvs jeg sto i midten..

slik d funket for mitt forsikrings selskap iallefall..ganske merkelig menmen..

VW Polo 1996 1.4SOLGT

Audi A6 2001 2,5QTDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CrZy_T

HAHA!!!!! Er det bare meg eller fikk den galanten et seriøst 200sx s14a look ?:D :D :D :D :D :D :D :D

hehe.. joda.. litt spakkel litt pussing å litt lakk.. så blir det:D violin :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider