Gå til innhold

Dette var ikke morro!! Tvert imot!

Ranger emnet

Stephan

Anbefalte innlegg

• Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk nesten smadra fronten i dag jeg også.

Kjørte mammas Range Rover til skolen i dag, så kom jeg inn på grusplassen like ved skolen og skulle parkere så jeg la noen fir-hjuls-sladder og da jeg fant det for godt å parkere tok jeg en fir-hjuls-sladd inn i parkeringsluka, var vel 5 cm ifra å treffe gjerdet eller no.

Sånn går det når man kjekker seg.

- 1994 BMW 525iXA Touring

- 1995 BMW 525tdsA Touring -SELGES-

x 1994 BMW 525i E34

x 1989 BMW 316i Coupê

x 1986/7 2x Mazda 929 vintersleder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu dama i 50 åra er hu som kjørte den framerste bilen.. hu som kjørte med "små-ripsa" som dere kaller det. En kompis av meg som kjørte calibraen.. hehe.. jeg er meget usikker på åssen fart jeg hadde.. antar at det var mellom 30 å 40 kmt da det smallt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Eelo

Sånn som han gjør i 2F2F? :D

Kjipe saker det der.. hold avstand ja.. en liten tankevekker denne posten...

Har du forsikring som dekker dette da? ser ut som det kan bli syrt med 3 skadde biler...

Og det så ut som den røyken gjorde godt.. :D

Kjipt det der! Men han har bare ansvar for skadene som han påførte bilen foran ved påkjørselen. De skadene Calibra'n fikk, og bilen foran den, har Calibra-eieren ansvaret for. ;)

76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt

87 Volvo 245GLE-Bruksbil

82 MB 280SE W126-Prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MR_Simba

du som slå calibraen er bare ansvarlig for calibraen, å den er ansvarlig for det som skjedde me bilen foran..slik var d me bilen min også..men jeg var da "calibraen", dvs jeg sto i midten..

slik d funket for mitt forsikrings selskap iallefall..ganske merkelig menmen..

Så lenge calibraen hadde stoppet for bilen foran er den bilen som dyttet calibraen inn i bilen foran skyld i hele ulykken, og altså er det dennes forsikring som skal dekke alt.

Dersom derimot bilen i midten hadde truffet bilen foran først, og så blitt påkjørt bakfra etter det hadde bilen i midten hatt skyld i skaden foran på sin bil og bak på bilen foran, mens den tredje bilen hadde hatt skyld i skade bak på den midterste og foran på sin egen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Stephan

Hu dama i 50 åra er hu som kjørte den framerste bilen.. hu som kjørte med "små-ripsa" som dere kaller det. En kompis av meg som kjørte calibraen.. hehe.. jeg er meget usikker på åssen fart jeg hadde.. antar at det var mellom 30 å 40 kmt da det smallt.

i 30-40 hadde det nok lett blitt vesentlig større skader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider