prosessoren Skrevet Juni 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 De siste 80 - 100, er jo de som tar tid, sånn er det med de fleste biler, så kan nok stemme at den kan bruke 0.4 sek på det ja, altså 0- 62.5 mph (0-100 km/t) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 da løser man vekt problemet med å flytte alt over til en golf 2+chip,filter,eksos og schrickammer...samt turbokonvertering til vinteren:))))) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VR6power Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 mange som kanskje sir at vr6 er daff...men jeg testen min nettopp..og tenkte jeg skulle sjekke om hvor godt den dro på girene..klarte følgende: 1 - 60 km/t 2 - 115 km/t 3 - nesten 170 km/t 4 - 210 km/t 5 - kjørte den til speedoen bunnet..260 viser det. her er det self. litt feilvising, men hadde 6500 rpm ca. så det var akkruat på rødt....motoren MIN ivertfall drar som ville pokker hele veien fra 1500 omdr. ...så krefter er der nok av... vurderer å skifte kam til 272 graders som den heter,,den duger veldig bra til vanlig gateracing bruk..får se..;) løp å kjøp..hehe Siter orginal utvendig bortsett fra 8x17" TSW Kyalami,lakkerte plast detaljer.Chippa 2.8 motor,senk(50mm) og klare lykter rundtom inkl. hella grøft/blink-lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 men hva skal man med en toppfart på 260km i timen??? norske veier er ikke laget for slik fart og trafikkreglene kan du bare glemme å følge! så lenge bilen har god akkselerasjon så er jeg fornøyd! toppfarten kunne vært 130km/t for min del. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 topp fart på 260 in my ass... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Originally posted by Golf 3 GTD Special Får jo orginal 1,8T i fra 120HK til 180Hk og S3 er jo forsåvidt Orginalt ogås da med over 200 HK, bare for å være litt pirkete.. :op mvh 1,8 T blir levert ifra 150 hk til 225 orginalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prosessoren Skrevet Juni 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Amen ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato69 Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Stiv pris på Vr6´en i linken ! Siter 81 Bmw M535 Turbo 87 Bmw 518 xxxxxxxxxx Skrota \ Solgt xxxxxxxxx 94 Ford mondeo Sedan 2.0L 16v Rs 65 Dodge Coronet 318 82 Honda Civic 1.3 91 Ford taurus 86 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Dere er alt for opptatt av 0-100 tall. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Originally posted by cato69 Stiv pris på Vr6´en i linken ! det er jo ny pris? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 that's damn right! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Swidish Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by VR6power mange som kanskje sir at vr6 er daff...men jeg testen min nettopp..og tenkte jeg skulle sjekke om hvor godt den dro på girene..klarte følgende: 1 - 60 km/t 2 - 115 km/t 3 - nesten 170 km/t 4 - 210 km/t 5 - kjørte den til speedoen bunnet..260 viser det. her er det self. litt feilvising, men hadde 6500 rpm ca. så det var akkruat på rødt....motoren MIN ivertfall drar som ville pokker hele veien fra 1500 omdr. ...så krefter er der nok av... vurderer å skifte kam til 272 graders som den heter,,den duger veldig bra til vanlig gateracing bruk..får se..;) løp å kjøp..hehe Da kan ikke vr6en din være mye orginal, en orginal 2,8 drar ålreit fra 2000 rpm men blir ikke sinna før 4200, 2,9en er sinna hele veien fra 2300. Og 260 i toppfart, så my misvisning har du ikke... Det er vel kanskje en grunn til at vw har oppgitt toppfarta til 225... Siter PUSS!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminator Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by mono men hva skal man med en toppfart på 260km i timen??? norske veier er ikke laget for slik fart og trafikkreglene kan du bare glemme å følge! så lenge bilen har god akkselerasjon så er jeg fornøyd! toppfarten kunne vært 130km/t for min del. Tror du ikke taler for så mange flere enn deg selv her... ;) Siter Vennlig hilsen RK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bast Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 Jeg hadde 240 Km/t med Vr6'en jeg hadde.. Men da var det ikke akkurat mye mer å hente der gitt.. Siter 2008 Golf stv 2.0 TDI 2008 Caddy Maxi 1970 Escort Mk1 cosworth prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norwegian-VR6 Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Hadde akkurat en Corrado 2.9 VR6 med 264 Kent cams,grenrør og komplett Supersprint eksos. Og VW Motorsport sitt Variable insug. Den gjorde litt over 210 på fjerde gear. Da var det ikke vits å dra den lengre. Toppfart vet jeg ikke, men en orginal S3 hadde jeg ingen problermer med å følge... Siter 1996 Golf VR6 Turbo, Garrett GT3582R, SQS Race kasse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.