Gå til innhold

Tråden om min Cherry GTT

Ranger emnet

clone baby

Anbefalte innlegg

viktigste mener jeg er oljetrykket.. må få meg en stor en midt i dashen med lysgeuledioder.. eller kanskje et digitalt som begynner å blinke hvis det nærmer seg bunnen...

dette er jo ikke biler som har stort display i konsollen som sier at du må stoppe bilen fordi oljetrykket er borte... disse går til de skjærer seg :rolleyes:

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 224
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

På unoen er det oljetrykksmåler orginalt kjekt det. Er faktisk trubotrykksmåler, oljetemp, vanntemp også

Hva mener dere er normalt oljetrykk? min ligger på ca 2 bar ved tomgang samt rundt 4 bar ved 4000omdreininger. Syntes dette er forholdvis høyt jeg

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_BASS

På unoen er det oljetrykksmåler orginalt kjekt det. Er faktisk trubotrykksmåler, oljetemp, vanntemp også

Hva mener dere er normalt oljetrykk? min ligger på ca 2 bar ved tomgang samt rundt 4 bar ved 4000omdreininger. Syntes dette er forholdvis høyt jeg

øøøh!!! den målern e feil!!! ska va minus elr null ve tomgang og 4 BAR!!!!!! hehaehaehhea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk testet bensinpumpen i dag, koblet 12V direkte til den og den surret og gikk, så da må det være noe gale med strømstyringen til den, men vet ikke jeg. noen som har peiling på hva jeg bør skjekke nå? har rett og slett ikke noe spes peiling på det elektriske i bilen.

Altså pumpen går ikke når jeg setter tenningen inn men den går når jeg gir den direkte 12v fra batteriet, hva gjør jeg da?

CorsaA 1.8 16vT

CorsaA 1.3

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig det er noe réle til pumpa.. hvis du har boka til haynes på bilen din så kan du se hvor event réle skulle sitte... Samtidig kan du jo se etter det vanlige med dårlig kontakt irr etc på alle tilkoblingene på den kretsen.

Audi A4 Avant 1997 1,8T

Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8

Volkswagen Golf III GL 1994 1,8

X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0

Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_BASS

Min ligger på 2,5 bar på tomgang, og 5,5 til 6 bar under kjøring med god og varm motor, så tror nok ikke dette er for høyt.

'05 Audi A6 TDI

- x '03 Audi A4 TDi Q S-Line

- x '91 Audi S2 Coupe

- x '91 mod. GMC Syclone

- x '92 BMW 520i 24v

Lenke til kommentar
Del på andre sider