Hawkon Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 viktigste mener jeg er oljetrykket.. må få meg en stor en midt i dashen med lysgeuledioder.. eller kanskje et digitalt som begynner å blinke hvis det nærmer seg bunnen... dette er jo ikke biler som har stort display i konsollen som sier at du må stoppe bilen fordi oljetrykket er borte... disse går til de skjærer seg :rolleyes: Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 På unoen er det oljetrykksmåler orginalt kjekt det. Er faktisk trubotrykksmåler, oljetemp, vanntemp også Hva mener dere er normalt oljetrykk? min ligger på ca 2 bar ved tomgang samt rundt 4 bar ved 4000omdreininger. Syntes dette er forholdvis høyt jeg Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by Dr_BASS På unoen er det oljetrykksmåler orginalt kjekt det. Er faktisk trubotrykksmåler, oljetemp, vanntemp også Hva mener dere er normalt oljetrykk? min ligger på ca 2 bar ved tomgang samt rundt 4 bar ved 4000omdreininger. Syntes dette er forholdvis høyt jeg øøøh!!! den målern e feil!!! ska va minus elr null ve tomgang og 4 BAR!!!!!! hehaehaehhea Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 min viser også ca. 2bar ved tomgang, og 4-4.5 ved høyere turtall. dette er en original måler. lurer på å skaffe en til just in case, liksom.. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Oljetrykket skal ikke være minus eller null ved tomgang i allefall da vil ingen deler bli smurt da det ikke er noen sirkulasjon Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 looool! eahea.... tenkte det sto turbotrøkk.... tihi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Det forklarer litt ja:rolleyes: Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Juli 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Fikk testet bensinpumpen i dag, koblet 12V direkte til den og den surret og gikk, så da må det være noe gale med strømstyringen til den, men vet ikke jeg. noen som har peiling på hva jeg bør skjekke nå? har rett og slett ikke noe spes peiling på det elektriske i bilen. Altså pumpen går ikke når jeg setter tenningen inn men den går når jeg gir den direkte 12v fra batteriet, hva gjør jeg da? Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 mulig det er noe réle til pumpa.. hvis du har boka til haynes på bilen din så kan du se hvor event réle skulle sitte... Samtidig kan du jo se etter det vanlige med dårlig kontakt irr etc på alle tilkoblingene på den kretsen. Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 kan ha den boka om en uke. Skulle kjøpe den av en fyr på Ebay men har ikke betalt den enda pga jeg solgte bilen. Ta kontakt om du vil at jeg skal handle den. Blir 100,- på deg. Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Juli 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Originally posted by ElectronicMix kan ha den boka om en uke. Skulle kjøpe den av en fyr på Ebay men har ikke betalt den enda pga jeg solgte bilen. Ta kontakt om du vil at jeg skal handle den. Blir 100,- på deg. OHH!!! hadde vært supert!:) Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 kontakter deg når jeg får den. Han sender den tirsdagen fikk jeg beskjed om nå. Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Juli 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Originally posted by ElectronicMix kontakter deg når jeg får den. Han sender den tirsdagen fikk jeg beskjed om nå. Den er super! Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SyClOnE Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by Dr_BASS På unoen er det oljetrykksmåler orginalt kjekt det. Er faktisk trubotrykksmåler, oljetemp, vanntemp også Hva mener dere er normalt oljetrykk? min ligger på ca 2 bar ved tomgang samt rundt 4 bar ved 4000omdreininger. Syntes dette er forholdvis høyt jeg Min ligger på 2,5 bar på tomgang, og 5,5 til 6 bar under kjøring med god og varm motor, så tror nok ikke dette er for høyt. Siter '05 Audi A6 TDI - x '03 Audi A4 TDi Q S-Line - x '91 Audi S2 Coupe - x '91 mod. GMC Syclone - x '92 BMW 520i 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Juli 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Hmm, ser att home.no serveren er nede så bildene kommer nokk tilbake ;) Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg