Jap_Power Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Vil en dumpventil fungere bra på Cherry GTT motoren? F.eks. GReddy Type S? Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Juli 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Originally posted by Jap_Power Vil en dumpventil fungere bra på Cherry GTT motoren? F.eks. GReddy Type S? Lurer på det samme well Noen som har hørt en cherry motor med dump på? Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Originally posted by clone baby Lurer på det samme well Noen som har hørt en cherry motor med dump på? funker sikkert bra! men husk å sett den etter intercooler ;) har du lmm så er det vel kanskje lurt med en resirkulerende dump har jeg hørt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Juli 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Originally posted by Haien funker sikkert bra! men husk å sett den etter intercooler ;) har du lmm så er det vel kanskje lurt med en resirkulerende dump har jeg hørt ;) lmm er? Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 LMM = LuftMengdeMåler Stå på :) Dette blir bra. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Hehe, LMM på en Cherry.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 Tøff cherry! Ser ut som om denne blir bra gjennomført! Har Cherry selv, som jeg skal bruke som vinterbil! :D På utkikk etter en 1.5 GTT motor tilden da! :D Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juli 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2004 luftmassemåler != luftmengdemåler resirk er kjedelig, kjører atmosfærisk på min, funker finfint. skal ikke se bort ifra at det skal bli noe problem på cherry Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Juli 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Originally posted by Hawkon luftmassemåler != luftmengdemåler resirk er kjedelig, kjører atmosfærisk på min, funker finfint. skal ikke se bort ifra at det skal bli noe problem på cherry Hva menes med kjører atmosfærisk ?? uhhmmwhat? Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JokkVahl Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Originally posted by clone baby Hva menes med kjører atmosfærisk ?? uhhmmwhat? At den blåser ladetrykket ut i atmosfæren, når gasspjeldet går igjen. Er den som lager den berømte "ptsjuh" lyden :op Siter - 1980 RX-7 zoooooooom, br br br *bang* !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SyClOnE Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Originally posted by Hawkon luftmassemåler != luftmengdemåler resirk er kjedelig, kjører atmosfærisk på min, funker finfint. skal ikke se bort ifra at det skal bli noe problem på cherry Er vel forskjell på luftmasse og luftmengdemåler vel?!? Siter '05 Audi A6 TDI - x '03 Audi A4 TDi Q S-Line - x '91 Audi S2 Coupe - x '91 mod. GMC Syclone - x '92 BMW 520i 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mentos Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 != betyr boolsk falsk (altså: ikke) brus != sunt (sann er ikke lik sann) = falsk brus == sunt (sann er lik sann) = sann programmerer Hawkon? :P Siter - 2004 Nissan Almera 1.8 Tekna x 1992 Nissan Sunny 1.6 SLX (Vraket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Juli 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Originally posted by Mentos != betyr boolsk falsk (altså: ikke) brus != sunt (sann er ikke lik sann) = falsk brus == sunt (sann er lik sann) = sann programmerer Hawkon? :P Ehh, ok? :D forsto nesten 20% menmen, nokk av det ;) Noen som vet hva som feiler en bil om det kommer MASSE hvit røyk ut av eksosen når den starter etter att den har blitt kjørt? Har en micra som gjør dette, hvis jeg kjører den litt hart og starter den pånytt så FLOMMER det hvit røyk ut med eksosrøret. Er jo litt tøft for det ser ut som jeg burner noe grusomt da ;) Men bilen virker litt kvelsom og trøtt når jeg kjører den etter all den hvite røyken. Noen som vet hva problemet er? Er altså en micra k10 86mod Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 korrekt, mentos ;) != betyr IKKE LIK, altså luftMASSEmåler er ikke det samme som luftMENGDEmåler. nok om det. hvit røyk/damp = vannlekkasje eller noe... sjekket nivået på kjølevæska? kan hende den lekker inn fra kanalene i toppen når vannet koker (når bilen er varm), så lagrer det seg noe der når du fyrer opp igjen.. bare et skudd i blinde men Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.O.M.P. Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 det kommer vann ut av eksos anlegget (mener det er pga kattalysator), hvis det ikke får rent ut vil jo vannet fordampe og det vil bli hvit røyk. er ikke sikkert det er det. bare et forslag Siter - 98 ITR - 00 Civic Vti - 77 Civic 3d 1,2 (prosjekt, trenger motor) - 95 Astra 1,8 16v GLS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg