bjarne Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Forgasser anyone? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Juli 7, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Originally posted by bjarne Forgasser anyone? Ja, det er forgasser og den har ikke kattalysator heller.. Bilen lekker ganske mye kjøleveske akkurat ved vannpumpen, det er vell det som er problemet? Jeg har oxå ett komplett paknings sett til bilen , kansje feilen forsvinner om jeg skifter pakninger? Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 skader ikke å skifte pakninger ivertfall :) da kan du jo vaske litt deler også, bli litt blingbling i motorrommet på micra'n == +2000,- i verdi :D Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 er nok toppakningen på micraen som er gåen. Kompisen in hadde dumpventil på sin og den bråkte mye siden han hadde en litt dårligere type... Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyngman Skrevet Juli 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2004 Hmm skjer det noe med "kirsebæret" for tiden da eller? har vært dårligt med bilde oppdateringer her i det siste så bare lurer litt finny?;) Me feitast BOY Siter Dyngman, Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Juli 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Originally posted by dyngman Hmm skjer det noe med "kirsebæret" for tiden da eller? har vært dårligt med bilde oppdateringer her i det siste så bare lurer litt finny?;) Me feitast BOY Jah, det går litt tregt med cherryen, har vært dårligt med bilde oppdateringer ja, har lixom jobbet litt for og tjene inn cash til cherryen da ;) men skal ut på en bilhøgger og plukke deler fra noen cherryer som står der, faktisk 4 stk. Skal ta med kamera og dokumentere fangstene :D Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dyngman Skrevet Juli 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2004 Originally posted by clone baby Jah, det går litt tregt med cherryen, har vært dårligt med bilde oppdateringer ja, har lixom jobbet litt for og tjene inn cash til cherryen da ;) men skal ut på en bilhøgger og plukke deler fra noen cherryer som står der, faktisk 4 stk. (ja vist fan ostepop auto på osterøy) Skal ta med kamera og dokumentere fangstene :D hoho yepp det bør du,stikker sikkert oppom en dag jeg å ser hva som skjer;) Siter Dyngman, Det er bedre å være liten og kjapp en stor og slapp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Juli 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Skal kjøpe nye tennplugger, men lurer på hvilken jeg burde gå for. Kansje disse? link Ps. ser prisen er 150,- men er det for en plugg? Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 NGK! Ikke noe annet duger på nissan! :) kommer med dem originalt, og mener jeg har lest 'tester' som viser at de er best også. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.O.M.P. Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 NGK er uansett best. få deg sånne høy effekt plugger, men pass på at du får noen som tøler turbo, spesielt hvis du skal kjøre på høytrykk Siter - 98 ITR - 00 Civic Vti - 77 Civic 3d 1,2 (prosjekt, trenger motor) - 95 Astra 1,8 16v GLS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Originally posted by clone baby Skal kjøpe nye tennplugger, men lurer på hvilken jeg burde gå for. Kansje disse? link Ps. ser prisen er 150,- men er det for en plugg? Gjør som de to før meg har foreslått! NGK! Tror GTT'n har NGK BPR5ES orginalt. Du bør bruke BPR6ES, eventuellt BPR7ES (jo høyere verdi, jo kaldere plugger). Jeg smelta en av mine BPR5ES-plugger i min GTT ved topp-fart forsøk en gang ;) Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Juli 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Originally posted by a32 Gjør som de to før meg har foreslått! NGK! Tror GTT'n har NGK BPR5ES orginalt. Du bør bruke BPR6ES, eventuellt BPR7ES (jo høyere verdi, jo kaldere plugger). Jeg smelta en av mine BPR5ES-plugger i min GTT ved topp-fart forsøk en gang ;) Hvor får jeg kjøpt disse NGK BPR7ES pluggene? Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jap_Power Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Nissan forhandlere har det vel? Ikke sikkert at det er det billigste alternativet, men... :) Siter [ ] Nissan Sunny E15ET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 Originally posted by clone baby Hvor får jeg kjøpt disse NGK BPR7ES pluggene? bpr7es er jo en "standard" plugg! får di på bensinstasjoner (som har ngk) elns!!!! kjørte bpr7es på mopeden ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Juli 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2004 jeg handla mine på hydro&texaco :) husker ikke pris men... Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg