a32 Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by clone baby Hvor får jeg kjøpt disse NGK BPR7ES pluggene? Hos Nissan-forhandleren og alle som selger NKG-plugger. NB! Sjekk opp hva som er orginal varmeverdi på pluggene. Du bør ikke gå opp mer enn 1 (soter da lettere igjen) Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by a32 Hos Nissan-forhandleren og alle som selger NKG-plugger. NB! Sjekk opp hva som er orginal varmeverdi på pluggene. Du bør ikke gå opp mer enn 1 (soter da lettere igjen) Takker, kan du oxå fortelle litt om bensindyser oxå? noe der jeg kan oppgradere? som f.eks. dyser fra 200sx osv? eller passer de ikke? hvilket dyse merke bør jeg gå for? greddy? eller? jo! en liten ting, foringer og slikt tror jeg må byttes ut, hvor får jeg tak i det? kan jeg kjøpe totalt paknings sett? og hvor mye koster det? Hva andre slite deler på understell kan jeg bytte ut?? skal snart på Kvikk mekk med bilen (gjør det selv værksted) og hive bilen på bukk og stå der i ca 3 dager og ta rust og ta understells behandling osv. Hva annet kan dere ambefale jeg kan gjøre nå som jeg får bilen på bukk og har tilgang til de fleste værktøyene? Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G.O.M.P. Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Hvis du skal ha ut motoren, er det jo en fordel å ha den på bukk. lettere sånn. Men burde du ikke se om motoren går snart? ellers er det greit og skifte foringer som sakt på bukk. Hvis du må skifte ut bremserør, bensinrør er jo det er god ide og gjøre no. Hvis du skal kjøre bilen med høyere effekt, må du ha bedre bremser. (hvertfall bremser som holder) hjelper ikke å kjøre fort for så og måtte bremse i 2 timer før du skal inn i svingen:D se etter oljelekasjer og sånn. men det er mega lurt og være nøyest med rusten Siter - 98 ITR - 00 Civic Vti - 77 Civic 3d 1,2 (prosjekt, trenger motor) - 95 Astra 1,8 16v GLS (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by G.O.M.P. Hvis du skal ha ut motoren, er det jo en fordel å ha den på bukk. lettere sånn. Men burde du ikke se om motoren går snart? ellers er det greit og skifte foringer som sakt på bukk. Hvis du må skifte ut bremserør, bensinrør er jo det er god ide og gjøre no. Hvis du skal kjøre bilen med høyere effekt, må du ha bedre bremser. (hvertfall bremser som holder) hjelper ikke å kjøre fort for så og måtte bremse i 2 timer før du skal inn i svingen:D se etter oljelekasjer og sånn. men det er mega lurt og være nøyest med rusten Joa, motoren skal jeg snart få start på, venter bare på Heynes boka. Men hvor får jeg kjøpt foringer da? Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Tenkte jeg kunne flekke ut noen bilder av den andre bilen min, Micraen asså. Bilen er til salgs sån att det er nevnt ;) Bilen: Nissan Micra K10 85mod. 1L Micra k10-88mod fangere og takvinge. Gått 136 000km Bilen er mørk rød. strøkent interriør samt motor rom. sveiset alt av rust og skiftet begge hjulbuene bak. Nytextylert under. Kun en eier. Medfølger Vinter dekk og 195/50 R15 4x100 7Jx15 Felger + dekk. Ny komplett paknings sett medfølger. Bare litt pussing og lakking igjen på hjulbuene. Motor går som en tikkende klokke (Dvs. litt ventil tikking) men ellers fin. 3" endetut og tror det eller ei, Det er ganske Grom lyd av den faktisk! Selges for 7000,- Her fra siden men bare alu felger bak, fikk ikke tatt på de andre for jeg mangler bolter.. 3" endetut ;) Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 god pris på de 15" erne til en som du fikk kjøpt en svinaktig rå bil av da? :cool: Impress på de? Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by ElectronicMix god pris på de 15" erne til en som du fikk kjøpt en svinaktig rå bil av da? :cool: Impress på de? Hehe, du mener de felgene som var på cherryen? eller de på micraen? Selger de fortsatt da -> Link Impress på de vet jeg ikke :( men de passet på micraen.. Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Juli 12, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 gir deg en haynes bok til cherry :) + 1500,- såsant de passer og dekka er gode... og de må være 7 * 15 ikke noe 6 * 15 crappy felger... Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Juli 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2004 Originally posted by ElectronicMix gir deg en haynes bok til cherry :) + 1500,- såsant de passer og dekka er gode... og de må være 7 * 15 ikke noe 6 * 15 crappy felger... Hmmmmmmm, vell, dekkene må skiftes, menne lat meg sove på det ;) Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a32 Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Originally posted by clone baby Takker, kan du oxå fortelle litt om bensindyser oxå? noe der jeg kan oppgradere? som f.eks. dyser fra 200sx osv? eller passer de ikke? hvilket dyse merke bør jeg gå for? greddy? eller? jo! en liten ting, foringer og slikt tror jeg må byttes ut, hvor får jeg tak i det? kan jeg kjøpe totalt paknings sett? og hvor mye koster det? Hva andre slite deler på understell kan jeg bytte ut?? skal snart på Kvikk mekk med bilen (gjør det selv værksted) og hive bilen på bukk og stå der i ca 3 dager og ta rust og ta understells behandling osv. Hva annet kan dere ambefale jeg kan gjøre nå som jeg får bilen på bukk og har tilgang til de fleste værktøyene? Jeg vet ikke hvilke andre dyser som passer i GTT'n. Meget Mulig fra f.eks 200SX S13. Hvilke foringer er det snakk om? Sunny California B11 har mye like foringer som Cherry, men bl.annet foringene i bakstillinga er en god del stivere på Sunny'n ;) Siter Nissan Maxima QX-R A32 97mod Nissan 200SX S13 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Haynes boka di har kommet! Ring meg for og hente den. Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Juli 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Originally posted by ElectronicMix Haynes boka di har kommet! Ring meg for og hente den. Den e god! Ringer deg senere i dag.... Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espenaa Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 jeg kan evt komme og se på de felgene dine. Siter 2003 A4 1.8 TQ 2001 Polo 1.4TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clone baby Skrevet Juli 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Huff, må komme med en dorlig nyhet. Bilen selges kansje... Link Siter CorsaA 1.8 16vT CorsaA 1.3 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Juli 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2004 Uff, why oh why...:( Blire micra prosjekt nå da? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg