Flasher Skrevet Juni 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Originally posted by Dr_S Dessuten må du snu blinklysene...de er montert feil vei ja, dette har jeg også hørt.. får vel få ut fingeren.. hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Originally posted by Flasher Hadde hvite blinkere, men de ble alt for hvite (altså, blanke som faen) så jeg lurer på om jeg skal skaffe noen som matcher frontlyktene :) Lakkerte nyrer er ikke ille.. Spredere i fangeren skal jeg også skaffe, men synes dette var ok akuratt nå :) :) Kjøp blanke hovedlykter med Angleeyes og blanke blinkers.. Se på bilen til Dr_S feks.. Ser drit bra ut! Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juni 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 Ja, men lyktene hans passer ikke heeelt 100 ser det ut som på bildene.. Men det er dritfett ja, absolutt det peneste Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2004 beste er å kjøpe løse ringer for å feste på org lyktene. Litt jobb, men da har man riktig passform. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 på http://www.mobilsentrum.no har de ringer til ca 800kr Er dette bare piss? Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juni 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 Mye betalte du for nedlakkering av fangere og kanaler? Tok du det svart? Hvor store er felgene dine og hvor mye har du senket? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juni 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2004 har faktisk ikke betalt en drit for lakkering av fagere og kanaler.. Fikk en kamerat som driver i oslo til å gjøre det, og han skulle egentlig ha 1500 kr for det.. Men har ikke hørt ett ord fra han ???!! Har 16" desverre, med ca 60 mm foran og 40mm bak Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Originally posted by Flasher Ja, men lyktene hans passer ikke heeelt 100 ser det ut som på bildene.. Men det er dritfett ja, absolutt det peneste Årsaken til at de ikke passer helt 100% nå, er at grillen er skjev pga skade. Så fort jeg får montert på ny -97 front, tipper jeg det blir bra ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullhead Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 For all del ikke kjøp deg jalla ringer til å henge uttenpå de orginale lyktene kjøp "ekte angel eyes" Grunnen til at fk sine har litt dårlig passform er at dem har en tedens til å sende med sedan blinklys. Har selv hjulpet til å montere Fk sine angeleyes og vis man gjør dette ordentlig eller sender det bort og får det montert ordenlig er det 0 problem med passform. Men ikke kjøp deg amgel eyes til å kline uttenpå. Du for jo ikke da helkromma innmat heller!!!!!! Og ikke kjøp HELLA det ser jo ut som små lysene rompehull :) Siter 0-100 på 9,2 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Jeg hadde ringer som var utenpå org lyktene og det ble meget bra. Ser helt orginalt ut. Sedan blink passer jo overhodet ikke på en coupe uansett vel. Men er nok at grillramma hans er skjev..Blir bedre med nye grillen hans sikkert:) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 men smak og behag da.. slik var iallefall mine Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullhead Skrevet Juni 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2004 Altså selve lyset i dem og sånt ser jo bra ut.....men du får jo ikke chrome innsatsen og klare glass som du får vis du kjøper "ekte" og dette er jo halve meningen syns nå ihvertfall jeg. Bilen ser mye mer moderne ut. Sedan blinklysa er det mye brattere vinkel på en coupe så de kan man aldri få på pent.......men kjøp blinkere fra et annet firma så blir det bra.....ekke altid fk gjør den feilen men ofte Siter 0-100 på 9,2 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juli 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2004 Skal du selge bilen din nå da? Hvorfor det? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Juli 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Jeg har desverre ikke penger nok til forsikring og lån.. :( :( Har gått til innkjøp av en opel rekord, som jeg skal bruke til jeg er ferdig med lærlingtida.. så får jeg heller ta opp igjen ett større billån da den dagen kommer.. Da blir det sikkert E46 :) Men har blitt veldig glad i den E36'n.. blir kjipt å se den forsvinne av gardsplassen her Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juli 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2004 Originally posted by Flasher Jeg har desverre ikke penger nok til forsikring og lån.. :( :( Har gått til innkjøp av en opel rekord, som jeg skal bruke til jeg er ferdig med lærlingtida.. så får jeg heller ta opp igjen ett større billån da den dagen kommer.. Da blir det sikkert E46 :) Men har blitt veldig glad i den E36'n.. blir kjipt å se den forsvinne av gardsplassen her Såpass ja. Alltid trist å kvitte seg med noe fint man er glad i :( Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg