Gå til innhold

Rælingstunellen?

Ranger emnet


ozzy

Anbefalte innlegg

Står de ikke i åpningen ved rundkjøringen da? Der hvor det er femti.

Mener jeg har lest noen andre her på forumet som har blitt tatt der.

Ellers har jeg sett dem stå i nødlommene inne i tunellen andre steder i oslo. Er vel helst motorsyklister som gjør sånn, og følger etter deg hvis de finner ut at de vil ta deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ozzy

hmmm, jeg har hørt at de måler gjennomsnittsfart jeg :S flere som har blitt tatt, eller vet hvordan det funker?

 

dem måler gjennomsnitshastigheten ved bruk av rader...

 

to målere som blir satt opp langs siden av veien der inne.

 

det er lite gunstig å ha kontroll i en tunell der signalene når dårlig frem, det er også lite trafikksikkert å ha kontroll i en tunnell.

 

men at folk har blitt tatt i radar der? ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror man blir vinket inn ved avkjøringen til Blystadlia, hvis man kjører veldig fort kommer de etter deg derfra..Det er hva jeg har forstått..Har uansett begynt å ta det veldig med ro både opp og ned tunellen:rolleyes:

- 07 mod VW touran tdi highline dsg

- 04 mod Ford Mondeo ghia x 2.0 tdci

- 05 mod Ford Mondeo viva x 2.0 tdci

- 97 mod Nissan Primera 2.0i SLX P11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter de ryktene jeg har hørt, er det radarer inne i tunnelen. Når du kjører for fort lyser noen hvite lys i taket (ikke vanlig tunellysene), som et tegn på at det går for fort. Når du da kjører for fort, pleier politiet å stå oppe på brua og på sidene for å ta deg i 50-sona.. Oppover i tunellen tror jeg ikke det er noen radarer?

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

 

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nokk bullshit ja....

 

dem står på Påkjøringen til E6 Etter tunellen på vei OPP..... og på vei NED i tunellen ved blystadlia der ja. sitter de med laser....

 

at du møter på noen som kjører bak deg er en annen tilfeldig sak

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Håkon A

det er nok BARE rykter...

 

 

Må si meg enig. Bruker de overhodet radar lenger?

 

Det kom jo fram at det gamle radarutstyret deres ikke var til å stole på, og alt eventuelt måtte kjøpes nytt.

 

Polti gidder vel ikke rigge opp massa radarer og kabler inni en tunnel når de heller kan sitte i enden av den på campingstolene sine og fange banditter med laser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arg! De helvetes lysa i taket ja... hehe De er der, men de har nok ikke noe med noen kontroll å gjøre. ;)

Politi hadde en lei vane av å stå på avkjøring til blystadlia med laser, da tok de en når de kom ut av tunellen...

Vet ikke om de plukka deg inn der eller ved neste av kjøring...

I have a right and a left brain,

but there is nothing right in the left one

and there is nothing left in the right.

www.hiip-foto.com

www.hiip.deviantart.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom rullende gjennom tunnelen en stund siden,fra byen mot Lillestrøm..rett før tunnelen ser jeg at lysa sier at et felt er sperra,og tenker,"jaja,sikkert noen med punka eller noe.." gasser nedover og Hey presto! Kontroll MIDT i tunnelen...stoppa ALT. Ikke fart men belter,forsikring,alko,teknisk you name it. Har de lov til å gjøre det midt i der...skaper ikke det en farlig situasjon,egentlig,å stå midt i en tunnel med veisperring..? Dvs,rundt en sving og i bratt nedoverbakke...

Fast and cheap = not reliable

Cheap and reliable = not fast

Fast and reliable = not cheap

 

Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår