Gå til innhold

Rælingstunellen?

Ranger emnet


ozzy

Anbefalte innlegg

Originally posted by Rage

Etter de ryktene jeg har hørt, er det radarer inne i tunnelen. Når du kjører for fort lyser noen hvite lys i taket (ikke vanlig tunellysene), som et tegn på at det går for fort. Når du da kjører for fort, pleier politiet å stå oppe på brua og på sidene for å ta deg i 50-sona.. Oppover i tunellen tror jeg ikke det er noen radarer?

 

Nei, det er hvite laser-lys som måler farta di og sender bota i posten til deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ghia4x4

 

Nei, det er hvite laser-lys som måler farta di og sender bota i posten til deg...

 

Står de på hele tiden? og er de i begge rettninger? Noen som har fått bot for dette :S Kan vel ikke stemme dette, har bare sett de lysene bak deg når man kjører mot lillestrøm og de lyser uansettom du kjører for fort eller ikke ! og er det ikke regler for at de må ha skilt hvis det skal være automatisk trafikk-kontrol`? Og de lysene er alltid bak så man får ikke med seg ansiktet til personen som kjører, noe som vel er et krav?

 

Så det er vel bullshit

Rock hard ride free!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ghia4x4

 

Nei, det er hvite laser-lys som måler farta di og sender bota i posten til deg...

 

 

 

hahahhahha, hva faen har du røyka for noe?

 

Nr1. Hva skal de med måling bakfra, når de ikke ser han/hun som kjører.

Nr2. Laser er usynlig.

 

Fy faen dette er kanskje det dummeste jeg noen gang har hørt... n000b!

 

Dette er så dumt at det irriterer meg, at det er mulig å si noe så tilstreklig dumt... UFF..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, skal du dra på for du ta det utenfor tunellen, satt på med en 200sx i 200kmt nå forrige uke, på den to felts motorveien mot oslo igjen.

kjipt hvis de hadde ligget gjemt i bushen da men:rolleyes:

R32 Skyline med hvite skilter og litt mods

 

x 318ic vinterbil

x 93-modells 200sx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Beamen

 

 

 

hahahhahha, hva faen har du røyka for noe?

 

Nr1. Hva skal de med måling bakfra, når de ikke ser han/hun som kjører.

Nr2. Laser er usynlig.

 

Fy faen dette er kanskje det dummeste jeg noen gang har hørt... n000b!

 

Dette er så dumt at det irriterer meg, at det er mulig å si noe så tilstreklig dumt... UFF..

 

folks: i give you your moron... du bjarne, det var jo ironi. utrolig at du trengte 'guidance' for skjønne det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår