Gå til innhold

Tenningsproblem, bensinproblem ?

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Skulle ikke være noe problem å se om det er dobble overligende kamaksler på den. Toppdekslene burde da være enorme som på en hemi. Har ingen problem med å ta meg en tur til særp med rusthaugen. Folkene i amcar miljøet her møtes fast på Onsdagskvelder nede i byen

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by T/A 455

Skulle ikke være noe problem å se om det er dobble overligende kamaksler på den. Toppdekslene burde da være enorme som på en hemi. Har ingen problem med å ta meg en tur til særp med rusthaugen. Folkene i amcar miljøet her møtes fast på Onsdagskvelder nede i byen

 

Kødder du ?.....åsså har ikke jeg visst om dette ? Huff....Toppdekslene er små....

 

Kan sikkert ta meg en tur til halden jeg.....det er ikke akkurat langt ;) :D

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du go gammel støtstang åtter som meg. Men du har sikkert rullekam og goe greier så det spiller nok liten rolle. Det er trosalt ikke elektronik og overligende kamaksler som er de mest vinnende motorene. Corvetten og Vipern kjører nå med støtstenger fremdeles, kan ikke akkurat si at 500hks Viper går dårlig. Selv uten Vtec, vvti og hva det nå heter.

 

Så det er dårlig med amcars som gjør ville burnouts på møtene deres? Tok en helt syk burnis på Svinesund i går, ble jo nesten tramklapp, så måtte ta noen ekstra runder for publikumet.

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by T/A 455

Da har du go gammel støtstang åtter som meg. Men du har sikkert rullekam og goe greier så det spiller nok liten rolle. Det er trosalt ikke elektronik og overligende kamaksler som er de mest vinnende motorene. Corvetten og Vipern kjører nå med støtstenger fremdeles, kan ikke akkurat si at 500hks Viper går dårlig. Selv uten Vtec, vvti og hva det nå heter.

 

Så det er dårlig med amcars som gjør ville burnouts på møtene deres? Tok en helt syk burnis på Svinesund i går, ble jo nesten tramklapp, så måtte ta noen ekstra runder for publikumet.

 

Dårlig med burnouts ja....alle maser på meg hele tiden....hmmmm...rart :rolleyes:

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm.... når går bilen "såogsi" som den skal..... nå kan jeg begynne i første gir og holde MAX gass helt til ca 4-5000 rpm i 3'de gir....

 

2 av pluggene var totalt spist opp....det vil si ingenting før gjengene på pluggen....wtf?

 

Why ???

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

 

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skal ha 6-8 psi med trykk på tomgang...

 

Har selv opplevd det du sier.....å problemet var at den ikke fikk nok bensin....

 

Hadde satt på en SB pumpe på min 454 å det funka dårli.¨

 

bytta til BB holley mek. å det funka som bare f.....

 

Men send bilen på justering hos Gullbransen i Hokksund eller no,da får du det riktig!

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår