T/A 455 Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Skulle ikke være noe problem å se om det er dobble overligende kamaksler på den. Toppdekslene burde da være enorme som på en hemi. Har ingen problem med å ta meg en tur til særp med rusthaugen. Folkene i amcar miljøet her møtes fast på Onsdagskvelder nede i byen Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by T/A 455 Skulle ikke være noe problem å se om det er dobble overligende kamaksler på den. Toppdekslene burde da være enorme som på en hemi. Har ingen problem med å ta meg en tur til særp med rusthaugen. Folkene i amcar miljøet her møtes fast på Onsdagskvelder nede i byen Kødder du ?.....åsså har ikke jeg visst om dette ? Huff....Toppdekslene er små.... Kan sikkert ta meg en tur til halden jeg.....det er ikke akkurat langt ;) :D Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Da har du go gammel støtstang åtter som meg. Men du har sikkert rullekam og goe greier så det spiller nok liten rolle. Det er trosalt ikke elektronik og overligende kamaksler som er de mest vinnende motorene. Corvetten og Vipern kjører nå med støtstenger fremdeles, kan ikke akkurat si at 500hks Viper går dårlig. Selv uten Vtec, vvti og hva det nå heter. Så det er dårlig med amcars som gjør ville burnouts på møtene deres? Tok en helt syk burnis på Svinesund i går, ble jo nesten tramklapp, så måtte ta noen ekstra runder for publikumet. Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Originally posted by T/A 455 Da har du go gammel støtstang åtter som meg. Men du har sikkert rullekam og goe greier så det spiller nok liten rolle. Det er trosalt ikke elektronik og overligende kamaksler som er de mest vinnende motorene. Corvetten og Vipern kjører nå med støtstenger fremdeles, kan ikke akkurat si at 500hks Viper går dårlig. Selv uten Vtec, vvti og hva det nå heter. Så det er dårlig med amcars som gjør ville burnouts på møtene deres? Tok en helt syk burnis på Svinesund i går, ble jo nesten tramklapp, så måtte ta noen ekstra runder for publikumet. Dårlig med burnouts ja....alle maser på meg hele tiden....hmmmm...rart :rolleyes: Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T/A 455 Skrevet Juni 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2004 Skulle vell ikke være noe problem å gjøre noen ville burnouts med 4 trins manuell. Ikke rart folk maser nei. Siter 1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power 1974 Pontiac Catalina Safari Wagon 1975 Pontiac Trans AM prosjekt 1977 Pontiac Catalina Safari Wagon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Hmmmm.... når går bilen "såogsi" som den skal..... nå kan jeg begynne i første gir og holde MAX gass helt til ca 4-5000 rpm i 3'de gir.... 2 av pluggene var totalt spist opp....det vil si ingenting før gjengene på pluggen....wtf? Why ??? Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 du skal ha 6-8 psi med trykk på tomgang... Har selv opplevd det du sier.....å problemet var at den ikke fikk nok bensin.... Hadde satt på en SB pumpe på min 454 å det funka dårli.¨ bytta til BB holley mek. å det funka som bare f..... Men send bilen på justering hos Gullbransen i Hokksund eller no,da får du det riktig! Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.