Flasher Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 Noen her som har noen tips til noe å finne på i dag? Hva gjør dere her på forumet på kveldstid? :titties: Vi vil seff ha detaljer :D I en viss grad Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 håper på at jeg får kjøre snø-scooter i kveld :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Oktober 25, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 Originally posted by dalan håper på at jeg får kjøre snø-scooter i kveld :D Noen som er heldige.. Må vel kjøre lada i kveld jeg.. Det er staslig dragcar Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Oktober 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2002 Lada'n ja.. er vertfall varmere enn snø-scooter! den skal ha for varme-apparatet :D Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg