Chosen Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Satt og kjedet meg grusomt etter jobben i dag og lagde en liten bilforumet.net kalender :) Sikkert noen som har bruk for kalender her på forumet :) Synes det faktisk ble bra, men håper på tilbakemeldinger... PS: Tror ingen har noe imot bildene jeg brukte på kalenderen? Bare tok noen tilfeldig bilder fra blandt annet Kid-A sin post :)' Kalenderen lastes ned her! mvh Jeb Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Kjekt! Den tror jeg jammen meg jeg skal skrive ut og ha på veggen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Juni 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 hææææææj!... hvorfor fåkke jeg bli med? jeg har jo et tøft bilde.... men du slenger gjerne inn bildet av kjerra til solberg..... møø!! :mad: Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Juni 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Sleng opp bilde, så mekker jeg den for 2005 ;) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Kult tiltak :D Jeg slenger den på forsiden jeg :D Marius Originally posted by Jeb Satt og kjedet meg grusomt etter jobben i dag og lagde en liten bilforumet.net kalender :) Sikkert noen som har bruk for kalender her på forumet :) Synes det faktisk ble bra, men håper på tilbakemeldinger... PS: Tror ingen har noe imot bildene jeg brukte på kalenderen? Bare tok noen tilfeldig bilder fra blandt annet Kid-A sin post :)' Kalenderen lastes ned her! mvh Jeb Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Juni 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Originally posted by marius Kult tiltak :D Jeg slenger den på forsiden jeg :D Marius Fett :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Juni 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Si ifra når du har lagt det ut da :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Originally posted by Jeb Satt og kjedet meg grusomt etter jobben i dag og lagde en liten bilforumet.net kalender :) Sikkert noen som har bruk for kalender her på forumet :) Synes det faktisk ble bra, men håper på tilbakemeldinger... PS: Tror ingen har noe imot bildene jeg brukte på kalenderen? Bare tok noen tilfeldig bilder fra blandt annet Kid-A sin post :)' Kalenderen lastes ned her! mvh Jeb Hehe, konge bilde! ;) Bra tiltak iallefall! Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Sjef! Bra laget, det skal du ha skryt for :) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Juni 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 konge initiativ! slenger herved inn en søknad om å få med bilde i 2005 versjonen! hehe. Bilder finns i Tips fra Kid-A tråden side 46 (begynner å bli en hel del sider i den tråden nå!) eller jeg kan maile bilder i bedre oppløsning Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Juni 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2004 Sleng opp bilder, så skal jeg hive dem inn i 2005 versjonen :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Bra ide...det ska du ha....;) Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 kult *printe ut å henge på veggen* Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Kult gjort! :D Hvor skal man legge ut forslag til kalender 2005 da? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg