Gå til innhold

Hva er det som er så rått med Golf ?

Ranger emnet

cato69

Anbefalte innlegg

• Svar 129
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Enig, det har bare blitt tatt opp 1000 ganger før også.

Det går ikke an å diskutere smakssaker uansett, det har jeg finni ut. Det blir bare for slitsomt.

EDIT: Ja, du sa det før meg!

Kan ikke alle bare være venner og respektere andres valg framfor å slenge dritt? :rolleyes:

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golf Mk3 er god og sitte i, den er også grei å kjøre, og ligger godt på veien ved breiere dekkvalg.

påstår du at Golf Mk4 ikke har god sittekomfort og er gode og kjøre? da tar du skammelig feil! Mk4 er en behagelig bil!

Nå har ikke jeg peiling på mk-betegnelsene til Golf, men den ene var en 2001-modell stasjonsvogn, 1,6 l trur jeg, og den andre var en vanlig 2002-modell, også 1,6. Begge disse to hadde råtne seter. Begge to er helt greie på veien, men som det meste fra VW (les: Passat, Polo), så synes jeg setene, og komforten generelt, er helt råtten. Ihvertfall ikke en bil jeg kunne tenke meg å bruke penger på.

Men hvis andre mener noe helt annet, så er det helt greit. Folk får jo kjøre hva de vil. Utrolig at noen er så hårsåre, når man kritiserer "deres" bilmerker.

mvh

Pantera

'07 Citroén C4 1.6 HDi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

at den nå er verdenst MEST populære.. tviler jeg på... golf er poppis bare i sånne "moderne" fattigmanns land som skandinavia..

vil ikke si at golf er sååå kult i usa og japan f.eks....

der er det fetere biler....

men at den er kjedlig støtter jeg deg på....

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

at den nå er verdenst MEST populære.. tviler jeg på... golf er poppis bare i sånne "moderne" fattigmanns land som skandinavia..

Hehe, ikke kom å si at golf ikke populære biler på Balkan heller da. Har aldri sett så mange golfer som jeg gjorde der nede, og da snakker vi om alt fra vanlige 2'ere med coca-cola logo i bakruta til fete 3'ere.

Volvo V70 D5 Premium 2003

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

vil ikke si at golf er sååå kult i usa og japan f.eks....

der er det fetere biler....

og golf/jetta er poppis i usa :) bare sjekk vwvortex.com

VW Volf Mk3

OEM+ <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en tråd... :rolleyes:

kan ikke folk bare like golf hvis dem gjør det.. personlig syns jeg golfen er pen og se på hvis den får litt senking og noen kule felger..er ikke så mye som skal til for å få en pen bil, som ikke koster så mye som opphora japsebiler, som jeg personlig er dritt lei av å se... men jeg lager ihvertfall ingen tråd om det.... (ja...lider av VW sykdommen....)

hver sin smak!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår