t_rally Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Når jeg skulle sveive igjen takluka i dag, hoppet den nok over et par hakk - med det resultat at jeg nå ikke får den helt igjen. Noen som har en grei veiledning på hvordan jeg fikser dette. Satser ikke på at det blir regnfritt i sommer - og glippa som er der nå vil no sørge for et vått innemiljø. Bilen er en 1988 Golf II... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
invitro Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 fikset samme problemet på golfen min for noen uker siden, ganske enkelt egentlig, bare at jeg skudde ut litt mer en nødvendig når jeg var i gang (skal prøve å korte det ned litt) men du ser hvordan det er når du opner takluka. prøv dette her: -opne tak luka litt -skru ut taklukesveiva (mulig du må skru ut tannhjulet som sveiva er festet på) -så bare justerer du takluka til der den skal være Slik ca ser vaier systemet ut, en vaier går inn på et tannhjul som drar vaierene hver sin vei /------------------------------ | X | ------------------------\ | prøv dette, ganske enkelt når du setter i gang... men som sagt så er det noen uker siden jeg gjorde dette... ;) Siter [ ] VW Golf2 Gti 16v 87 mod [x] VW Golf2 CL 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t_rally Skrevet Juni 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Luka tett - takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg