Ottesen Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Hei hei alle...:) Jeg er kanskje tidlig ute,men hva gjør vel det.... Siste streetmeet (igår) ble jo veldig velykket med mange biler og mange folk... Så derfor,hvorfor ikke planlegge et nytt treff igjen. Jo tidligere folk vet det,jo flere folk kommer...:D Jeg vet ikke hva dere syntes om et nytt treff igjen den 19 juni (lørdag) ? Eller uka etter, den 26 juni (lørdag) ? Håper dette blir minst like bra som sist... Mvh Magnus Ottesen :D Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 26.juni er det jo i Jessheim. Uti Juli er bedre da. Selv om det er litt tidlig det også. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 eller nå til helga? ;) jobber egentlig til sent 19.. :p og 26 er det jessheim.. så da blir det den 3. juli bedre for min del..! ;) Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juni 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 3 Juli ja.....hva syntes folk om det da ? Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato69 Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Får vel prøve å komme jeg å da. :) 3 juli Siter 81 Bmw M535 Turbo 87 Bmw 518 xxxxxxxxxx Skrota \ Solgt xxxxxxxxx 94 Ford mondeo Sedan 2.0L 16v Rs 65 Dodge Coronet 318 82 Honda Civic 1.3 91 Ford taurus 86 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prikken Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Ja hvorfor ikke, klarte jo ikke å få rota meg dit den 5, så jeg er klar i hvertfall.:) Siter Ingen ting er som lukten av eskos, masse nydelige små rumper, og en halv liter med go gammel hjemmebrent:) Ring meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 høres bra ut..!:cool: Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Skal ikke ta litt avstand for en gang skyld da, 3. er altfor tidlig. 24. juli på Borg Storsenter 21:00 hadde eid ballene mine. Så rekker folk å høre om det også. :p Dessuten er det ingenting som skjer da. Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Juni 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2004 Hmmmmmmmmm. Jeg vet ikke helt hva som er bra eller dårlig. Den 3.? sikkert fint....24? sikkert fint.. Det er bare det at hvis jeg ikke tyller i meg alkohol på en lørdag, noe jeg ganske så sjeldent gjør, så har jeg ikke noe å gjøre..rett og slett..hvis jeg ikke jobber da, men da KAN jeg få fri uansett. Så datospørsmålet er utrolig uinteressant for meg. Men det er klart at det er andre som ikke har samme situasjon. Det eneste synspunktet mitt må være at det er Borg Storsenter, og så pent vr som mulig, uten å kræsje med andre ting (gatebil, andre streetmeets osv.). Det var mine 2 cents. Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esone Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 26 juni på borg storsenter hadde vært greit! Skjer mye annet framover nå og,så den passer fint fordi da er det før felles ferien også. Er nok en del som resier bort i ferien og vett.. Siter -= http://www.club-honda.org =- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Juni 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2004 Treff 26. Juni Jessheim Streetmeet Jessheim 2004 http://gidderikke.net/tingsomskjer.html Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juni 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2004 jeg må få blitt med på neste treff ja... Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zircon Skrevet Juni 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2004 Hvorfor absolutt ta det på en lørdag? Hva med klokken 21.00 fredag 25 juni? Jeg stemmer godt for Borg storsenter ja.. At folk absolutt må drive å børne og greier da fortjener de å bli hevet vekk.. Skal de kødda sånn får de bestille plass på rudskogen for banekjøring i steden!!! Er dritt lei av folk som skal tøffe seg og som spruter grus og dritt opp på alle bilene som står der!! Siter http://www.Sandvik-Bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Juni 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2004 Fredag 25 måtte vel ha vært gull! Har ikke vært på no streetmeet enda så det blir vel bra!! :D Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord-driver Skrevet Juni 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2004 Hvilken dato blir det da??? Og hvor??? Siter "sulten og tørst Rekord'n først" www.opel-rekord.com www.omc.ostfold.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg