ViceGuy Skrevet Juli 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2004 Originally posted by jackpot allright :) i'll spread the word ;) tror jeg tar en tur jeg også, kan jo ikke la Jackpot komme med eneste Combat mondie :D Skal se om jeg får dratt med flere fra kråkeby'n også Siter 2004 Ford Mondeo 1.8 Trend 1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009) 1986 Yamaha XJ-600 http://www.my-ride.com Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Juli 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2004 Meget vellykket treff vil jeg si, uten onkel og tante politi. Hvor mange biler skal man anta som møtte opp? Det var i alle fall fler enn de som møtte opp på FMV ;D Er det snakk om 60-70? Noen som talte? Heia Østfold streetmeets! ;D Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Originally posted by oleoleole Meget vellykket treff vil jeg si, uten onkel og tante politi. Hvor mange biler skal man anta som møtte opp? Det var i alle fall fler enn de som møtte opp på FMV ;D Er det snakk om 60-70? Noen som talte? Heia Østfold streetmeets! ;D Hey... trur det var ca 60-70 ja :D ;) Men jeg var skuffet over at det var veldig mange som sa de skulle komme,men aldri dukket opp... Utrolig rart at ikke snuten dukket opp ! Det morsomste var at jeg visste at Knut skulle komme i noe "lite og svart" ;) Helt ny Hummer h2 som har rullet 40 mil :cool: Flere bilder her: http://img56.photobucket.com/albums/v171/Ottesen/Streetmeet%20Borg%20storsenter/? Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brenna_Racing Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Syns det var vellykket treff jeg å...Kunne vært fler der, men det var hvertfall mye bedre enn Jessheim..... Noen som veit hva som skjedde med BMW`en som kjørte i fortauskanten?? Siter - 1991 Toyota Mr2 2,0 Gti x 1993 Honda Accord 2,0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Originally posted by Brenna_Racing Syns det var vellykket treff jeg å...Kunne vært fler der, men det var hvertfall mye bedre enn Jessheim..... Noen som veit hva som skjedde med BMW`en som kjørte i fortauskanten?? Ble faktisk ikkeno spes skade tror jeg....... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Det gikk vel bra..han med sørstats-flagget gikk jo ut og sjekka, og ga 'thumbs-up', og så var dem igang igjen :D:D Ellers synes jeg det var bra..mulig det var flere folk der før jeg kom, siden jeg ble holdt igjen av jobb fram til rundt 22:30..men det var bra. Det som er rart er at hvis snuten hadde kjørt -en- gang på rv.109 mellom 20:00 og 01:30, så hadde dem sett at røken lå tjukt over åplassen der..en betryggende eller urovekkende tanke? Vellykka :D Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andrè- Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Var bra treff dette. Funket bra og ha det på borg gjorde det også. Siter 99' s14a små trimmet ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pajeroturbo Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Jeg rakk ikke og komme dit pga at det ble fyll istede, men tror all politi i sarp og fredrikstad var i engelsviken. var dde konsert der og vrimla av politi der ute.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 FMV vs. Borg 0 - 1 :D Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Spørs vel om ikke snuten kommer neste gang... visst det ikke er Dde konsert da....:D Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 Originally posted by Ottesen Spørs vel om ikke snuten kommer neste gang... visst det ikke er Dde konsert da....:D Vi får ta neste gang da det er konsert igjen :D Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegar85 Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 det gikk bra med bmw`en. Siter celica gt4 carlos sainz x- audi a4 1.8 turbo x- ford sierra is x- opel rekord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegar85 Skrevet Juli 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2004 noen som har noen bilder fra treffet da????? Siter celica gt4 carlos sainz x- audi a4 1.8 turbo x- ford sierra is x- opel rekord Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Ganske så utrolig at politiet ikke var innom èn gang i løpet av hele kvelden...Det var greit oppmøte, og desto mer action. Var bra at såpass mange tok i et skippertak for å underholde publikum - spesielt Opel-gutta fortjener trampeklapp... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JensK Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Jepp.. Detta ble knallbra! Bra oppmøte og underholdning.. :D Dette må gjentas! Noen som har snekkra sammen en liten video snutt eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg