JensK Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Flere bilder: Streetmeet Borg Storsenter 3. Juli Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Var ikke så utrolig færre som kom på FMV synes jeg, og de fleste som kom på FMV må jeg si var en del råere en det meste som kom nå i helga. Cossier, Supra, Skyline, god del 200SX etc. Leste også i SA at politiet hadde fått klage på støy og burning, høy musikk etc. i Klokkegårdsveien (veien Borg Storsenter ligger i) og hadde iallefall 1 patrulje ute der, men av en eller annen grunn (mulig med vilje) så fant de altså ikke 60-70 biler inne på Parkeringen til Borg Storsenter..... Mulig de "ikke fant" oss for at de da hadde kontroll på hvor vi var etc. De hadde nok vært mer skeptiske til å vise bort 70 biler og ha de fresende rundt i sentrum f.eks... er sikkert ikke slik, men en tanke. Bare håper neste gang folk parkerer slik at de som vil burne må komme seg laaaaangt vekk fra biler og folk. Bare venter på at en "tøff helt" plutselig mister kontrollen og smadrer en bil eller 5... heller ikke kult med smelta gummi på nylakkerte og polerte biler. nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Politiet var nok fullt klar over at det hadde vært et lite bil-treff (Opel) i forkant av Streetmeet'n på ToysR'us tidligere på kvelden og hadde "observert" flere biler der. De valgte da sikkert å tro at det var "her" det ble burnet senere på kvelden siden dette også er et sted der folk "henger" utover de sene timer. "Ingen biler der - nei da er de vel dratt da..." Dessuten så bør jo politiet også gjøre det de er betalt for, nemlig TA ferieturister som kjører i 100 km/t på E6'n sent om kvelden og midt på natta.... Det er tross alt en meget ulykkesbelastet veistrekning vi har her... Jeg dro kl 23.00- hvor lenge var det folk der og hvor mye burning ble det? Så Calibra Turbo 4x4'n som hadde oppvisning med "enhjulsburn". Lite trolig det var mye fordelingskasse igjen der... Ellers så synes jeg at gummilukta er sååååå god :D :D :D Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Jeg for min del synes svidd gummi lukter grusomt... Var også ganske mange som dro pga. burninga og herjing. nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by Jannis_J Var ikke så utrolig færre som kom på FMV synes jeg, og de fleste som kom på FMV må jeg si var en del råere en det meste som kom nå i helga. Cossier, Supra, Skyline, god del 200SX etc. Leste også i SA at politiet hadde fått klage på støy og burning, høy musikk etc. i Klokkegårdsveien (veien Borg Storsenter ligger i) og hadde iallefall 1 patrulje ute der, men av en eller annen grunn (mulig med vilje) så fant de altså ikke 60-70 biler inne på Parkeringen til Borg Storsenter..... Mulig de "ikke fant" oss for at de da hadde kontroll på hvor vi var etc. De hadde nok vært mer skeptiske til å vise bort 70 biler og ha de fresende rundt i sentrum f.eks... er sikkert ikke slik, men en tanke. Bare håper neste gang folk parkerer slik at de som vil burne må komme seg laaaaangt vekk fra biler og folk. Bare venter på at en "tøff helt" plutselig mister kontrollen og smadrer en bil eller 5... heller ikke kult med smelta gummi på nylakkerte og polerte biler. nope-mx3 Jeg syntes folk skulle tenke litt på at det ligger ganske mye penger og tid i bilene, da er det ikke så morro å få steinsprut eller lignende på bilen.... jeg håpet på minimalt med leking pga politi osv.... Neste gang vet jeg ikke helt hvor jeg skal ha det, Borg er best med tanke på beliggenhet, men Fmv kan man jo nesten leke seg så mye man vil.... Jeg vil bare si at visst han som kjørte den grå Celica ( ? ) burde roe ned kjøringen der biler står.... jeg tror vi var heldige at det ikke hendte noen ulykker (dette gjelder flere) Bra treff syntes jeg men folk burde tenke litt på at det IKKE er tøft å kræsje eller komme utfor andre ulykker...iallefall ikke når det er mange mennesker som ser på ;) Mvh Ottesen Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Han med den grå Celica`n er kjent for å være helt idiot i hodet. Han kjører kun rundt for å finne folk å race mot etc. Kjører forbi med biler imot mm. Jeg holder meg iallefall langt unna han, da han tydeligvis ikke er helt patent. nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinelexus Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 HEHE han i den grå celicaen fikk seg en god overraskelse når han kjørte forbi oss( var 4 i kollone) ved østfold hallen på fredag,han så ikke fartsdumpa eller rakk ikke bremse, en maken til idiot kjøring skal man lete lenge etter, prøvde og kjøre forbi oss overalt. Synes treffet på borg var morro jeg, første gang jeg var på streetmeet og hadde ikke forventet meg så mye folk. Siter Lexus is 200 X 00 Ford (Lumma) Focus http://www.cardomain.com/memberpage/448515 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 han som hadde den salgslappen i ruta? seriøs fyr Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Jeg og venninna mi i Golfen sin var nedom å kikka litt. Var jo en del biler der... hadde med en utålmodig kar som ville på fest, så ble ikke så lenge... Bra med røyk på plassen gitt, etter at BMW'en hadde hatt det moro... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by Jannis_J Bare håper neste gang folk parkerer slik at de som vil burne må komme seg laaaaangt vekk fra biler og folk. Bare venter på at en "tøff helt" plutselig mister kontrollen og smadrer en bil eller 5... heller ikke kult med smelta gummi på nylakkerte og polerte biler. Nå var vel ikke dette noe stort problem på dette treffet. Herjingen skjedde jo nettopp på den siden av plassen der det ikke var noen parkerte biler. Og enig i at han med den grå Celicaen kunne roet seg ned litt - er ikke sååå gromt å kjøre slalåm mellom andre biler i 50km/t der... Og den Calibraen fikk kjørt seg ja, lo godt jeg og. Han passet på å herje maks siden han hadde en "til salgs"-lapp i ruta :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleoleole Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Han i calibraen var vel brått Petter Balet:p, verdens beste 4x4 </ironi> :D Nå var det null problem med burninga som foregikk der, hørte ingen klaget over at det var for mye burning eller dekk som satt seg på plastikk etc. Dessuten trur jeg -ingen- dro pga. burning. Uansett, Borg eier FMV langt faen :D Flere biler er bedre enn færre og tøffere biler. Dessuten har folk som ikke bor i næheten lett vei å finne fram. Streetmeet er jo mest pga. det sosiale, ikke se på hvor mye en annen blir sponset:p Er jo ikke hovedsaklig en bilutstilling heller:p Heia burning! Noe tøft må jo også skje, rusing av motor er jo ikke tøft:p Btw. han i grå Celican er en skam for Toyota, men skal si han får testet kvaliteten på den bilen noe så grønn-jævlig :D Men ja, han kjører idiot samme hvor han kjører og hjerne et par minutter på turtallsperra:p Siter gidderikke.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jannis_J Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Jeg vet bestemt at iallefall 5 biler dro pga. burning og idiotkjøring inne på plassen. Ikke i tvil at det var flere også. nope-mx3 Siter :: Frisørbilentusiast :: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dulle Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Jeg er nå fan av litt action på slike streetmeets.. Bare se på jessheimtreffet..det var kult å bare traske rundt å se på biler og preke en time eller to..men så begynte man (hvertfall jeg) å lengte etter noe action.. Men det er selvsagt en smakssak.. det jeg synes er at hvis man skal ha noe sånt der en annen gang så kunne kune bilene parkert lenger borte fra stripa der folk kjørte og sånn..jeg mener..kegh synes det er fett med litt action, men hvis jeg hadde hatt fet bil hadde jeg nok ikke likt ødelagt lakk og knust arbeid..ikke at jeg hadde likt at en bil planta seg i Corolla'n til ho mor heller da men :P Alt i alt vellykket treff. Mere sånt, og for min del mere leking, men økt sikkerhet for både biler og personer (mest for personer da)..vi vil ikke ha krasj-bom-bang og personer i ulykker og sånt..det ville vært døden for det sosiale i disse treffene. Og for bare å komentere han Celica-typen..stakkars gutt..han kjører rundt og tror han er sjefen på veien, mens alle her ser ned på han? Stakkars.. (les: sarkasme deluxe) :D:D:D Siter Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling] Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død] http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by oleoleole Han i calibraen var vel brått Petter Balet:p, verdens beste 4x4 </ironi> :D Nå var det null problem med burninga som foregikk der, hørte ingen klaget over at det var for mye burning eller dekk som satt seg på plastikk etc. Dessuten trur jeg -ingen- dro pga. burning. Uansett, Borg eier FMV langt faen :D Flere biler er bedre enn færre og tøffere biler. Dessuten har folk som ikke bor i næheten lett vei å finne fram. Streetmeet er jo mest pga. det sosiale, ikke se på hvor mye en annen blir sponset:p Er jo ikke hovedsaklig en bilutstilling heller:p Heia burning! Noe tøft må jo også skje, rusing av motor er jo ikke tøft:p Btw. han i grå Celican er en skam for Toyota, men skal si han får testet kvaliteten på den bilen noe så grønn-jævlig :D Men ja, han kjører idiot samme hvor han kjører og hjerne et par minutter på turtallsperra:p Hey.... det var flere som dro pga burninga og lekinga jo.... og vi fikk in klager.... jeg kunne tenke meg å ha streetmeet der igjen... men det er jo ikke noe moro visst vi blir kastet ut\ nektet å være der.... det forundrer meg ikke om det er bom der tiluka... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2slow Skrevet Juli 5, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2004 Originally posted by Ottesen men Fmv kan man jo nesten leke seg så mye man vil.... Mvh Ottesen har hørt at Vaktmester'n på Værtste (eller hva han nå enn er) ikke var noe særlig fornøyd med burninga på forrige street meet på FMV!!! FMV er jo egentlig et privat område!! Siter - 90 VW Taro(hilux) 2wd - 77 VW Polo I - 55 VW 1200 - Primer - 89 Vw Corrado G60 - "Delebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg