Gå til innhold

Ny streetmeet i Fredrikstad (Østfold)

Ranger emnet

Ottesen

Anbefalte innlegg

Du har nok rett i det Ottesen, at hvis vi vil ha flere streetmeets på sånne steder, så er det lurt å la være med lekinga. Jeg er egentlig helt enig..men så er problemet at jeg puster dekkrøyk som andre puster oksygen da..og da vil man gjerne ha litt action :D

Nissan Primera P11 GT '98 [H6R, AGX, K&N, Under utvikling]

Nissan Primera P10 LX '92 [solgt, sikkert død]

http://www.nccn.no - Nissan Car Club Norway

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Uten litt underholdning vil nok streetmeet dabbe av etterhvert, og oppmøtet vil bli dårlig. Folk tiltrekkes av det sosiale, men et av hovedtrekkplasterene er jo burning og donuts...Dere kan jo se logikken - hvor er det folk går hen når en bil underholder? Alle trekker dit med engang fordi det er morro. De som er så livredde for bilen sin ( som forøvrig står gode 30m unna ) kan jo stille seg på stripa i sentrum og briefe med anlegget der. Det er mer skadelig for lakken å kjøre på E6 enn det er å stå på Borg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med dere jeg (Dulle og Jens) Jeg vil jo ha action jeg oxo.... men problemet er at vi ikke har noe sted der vi kan burne og leke lovlig... Vi har fått klager på Fmv og Borg... det er ikke bare bare se....:D

Vi skulle hatt en forlatt flystripe eller no.....

Mvh Ottesen

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jens

Kan ikke noen søke om å få leie deler av Rygge flyplass en dag da? :D

Selvom det kan bli litt problematisk siden det er militært...

Bare til å flytte oss når det kommer fly det vel ? :rolleyes: :D

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TurboKnut

Kampenes industriområde er jo også et usjenert område. Det er muligheter for litt blårøyk og dunka-dunka musikk uten at det er til sjenanse for andre enn dem som evt jobber overtid.

Kampenes er egentlig gull ja, der kommer det -aldri- politi :p Og de eneste som jobber der om kvelden er stort sett bare late securitas vakter :D

Jeg har i alle fall aldri lagt merke til en eneste snut der når det er herjing vært eneste år hver dag om vinteren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo bra ut,men problemet da blir jo å finne fram for folk...

96 Mercedes E230

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 months later...