Gå til innhold

Getaway in stockhom 3 den dårligste filmen hittil....

Ranger emnet

OleC

Anbefalte innlegg

kjedelig film... 15 min med kjøring... så 2 min med båt (omtrent slik de kjører på Autofil... ) også det kjedelig.... man ser en som setter seg i en båt og gasser avgårde... woho!

Dessuten ble det masse klipping på slutten før båtturen... tør vi tippe at båtturen ble spillt inn dagen før eller no sånnt???

anyways.. kjedelig film... det går FORT enkelte steder.. men det var ikke no spenning.. ser jo knapt noen biler.. både GIS 1 og 2 må jeg si er bedre.. hadde kamerane funket på GIS 2 hadde den ligget LAAAANGT foran...

Tør vi tippe at dette ble undergangen for GIS?

I begynnelsen ser vi en volvo med blålys på taket som kommer inn på plassen i det NSX'n er på vei ut.... hva var dette for no?? var det virkelig en politibil??

Senere møter getaway bilen en "veisperring"... kanksje tidenes latteligste.. langt frem ser man en Saab stå med lysene på... mellom der man ser saaben og frem til bilen er det jo div fluktveier... virker ikke særlig foruftig... ekte?? er vel det.. men da bør de jammenmeg skaffe seg ett kurs i veisperringer... hva er vitsen med en veisperring rett etter ett "kryss"??? hehe..

en annen ting jeg har fundert litt på... i Stockholm sitter det sikkert 3000stk å hører på polisradio.. endel av disse er vel på zatzy osv... men har man noen gang sett noen som sier "i natt spelade dom inn GIS3, jag hörde på radio'n at dom jagade en rød japansk sportbil som körde som galningar!!"

Dersom det var så "kjent" av politiet at de satte opp sperringer så må de vel bruke radio'n.-... Noen som har sett noen nevne dette???

som pluss kan vi legge ti lat bonus materialet var ganske kult...

Coveret på filmen viser en Caravelle politibil med fulle sirener på kloss hold.... det man ikke ser er at denne bilen står rolig, og hadde stoppet en annen bil... ser man på "special" og bakoverkamera ser man at politiet ikke engang reagerer når de passerer... men det er jo ikke GIS folket sin feil da.. at politiet ikke gjør situasjonen noe spennende...

men men... alt i alt.. dårlig synes jeg... helikopteret viste jo bare nærbilder.. hva med å fly litt høyere slik at man kunne se hva som skjedde når de tok opp kampen? Altså filme begge bilene samtidig.. ???

jaja..

Verdt å laste ned.. ikke verdt å kjøpe..

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må bare si meg enig i alt silver kom opp med der! jeg har tenkt på så si ALT du nevnte! hva med den da polti kommer opp på avkjørings rampa å han drar en 180 grader?den er DÅRLIG mener nå jeg!!

1991 BMW 325I TOURING

x 1992 Ford Sierra 2.0 CLX

x 1986 Ford Sierra XR 4x4 2.8 v6

x 2000 hyundai coupe 2.0

x 1998 Hyundai coupe 1,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater egentlig sånne "what this guy said" - tråder, men jeg er faktisk enig.

Er bombesikker på at det var fake politibil den saab`en som liksom fulgte etter..

Men bonusmaterialet var tøft.. Syns jeg skimtet Polly der..

Go Norway liksom :D

Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln -

ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by bing

må bare si meg enig i alt silver kom opp med der! jeg har tenkt på så si ALT du nevnte! hva med den da polti kommer opp på avkjørings rampa å han drar en 180 grader?den er DÅRLIG mener nå jeg!!

Tok saaben en 180grader når den kom opp på motorveien? Eller misforsto jeg deg nå? eller tenkte du på da han (nsx'n) snudde og dro opp på motorveien.. ??

Blir lixom ikke så spennende å se at politiet blir borte med en gang.. eller , man ser ikke det engang,.. man ser politiet, og før de rekker å reagere så er de borte...

men.. skjønner jo gutta også.. de vil vel helst slippe å bli tatt.. skal være utrolig kald for å kjøre sånn som ghost riders gutta gjør.. eller sånn som de mc gutta på slutten av bonus materialet.. det var FETT!!

Digge digge...

Det feteste hadde vel egentlig vært å laget en getaway med en Volvo V70 eller no.. akkurat makan til sånn polisen har... da blir det JAKT da :D :D :D

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GIS 3 var den værste filmen jeg har sett på lenge ja....

Totalt skuffa og syns de bør gi seg med det "fake purk" greiene..

I nr 1 var det en stasjons vogn av en toyota eller no som liksom stoppa dem.. der kjørte dem i allefall fort..

men denne gangen var det bare døll...

Autofil er jo MYE fetere å se på, kjører bedre der!! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider