Gå til innhold

Bilforumet.net Kalender 2005 bildeforslag!

Ranger emnet

Chosen

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Må det vær _bil_?

eller går det bra med sykkel?

kawa.jpg

Har bilde i betre kvalitet om ønskeleg.

Kid-A har vel mange flotte bilder, kanskje han vil donere eit par stk, eller kan det gå utover arbeidsavtalane hanna kanskje?

hmm..

Mange fine bilder i tråden: Tips fra Kid-A.

Synst å huske at det var ein på Svalbard som hadde nokon fine vinter-bilete eller.no..

Kalender er ein god ide, eg vil ha =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kaksa

Må det vær _bil_?

eller går det bra med sykkel?

kawa.jpg

Har bilde i betre kvalitet om ønskeleg.

Kid-A har vel mange flotte bilder, kanskje han vil donere eit par stk, eller kan det gå utover arbeidsavtalane hanna kanskje?

hmm..

Mange fine bilder i tråden: Tips fra Kid-A.

Synst å huske at det var ein på Svalbard som hadde nokon fine vinter-bilete eller.no..

Kalender er ein god ide, eg vil ha =)

Atlanterhavsveien eller? :D Vakkert sted!

^RaCk^ @ Efnet

Robert Krondorfer

]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by RaCk

Atlanterhavsveien eller? :D Vakkert sted!

OT:

Giskebrua.

"Litt" lengre sør enn atlanterhavsveien.

På den andre sida av sykkeln(den som ikkje er på bilete, er det ca 1km rett fram med bru =)

P.s: alle dissa råe bilane som såg ut til å ha blitt tatt bilete av på gatebil eller.no, er det biler til folk på forumet? Viss det ikkje er det, så synst eg ikkje dei bør/kan være med på ein eventuell kalendar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Car_Tease_1.jpg

Car_Tease_2.jpg

Car_Tease_3.jpg

Car_Tease_4.jpg

Car_Tease_5.jpg

Dette er ikke bilder jeg har tatt selv men har fått lov til å legge ut på våres egen side. Vist ett eller annet av dem blir brukt til en bilforumet.net kalender tror jeg nok det går greit. Men gi beskjed da så kan jeg få sjekka med opphavsfolka vist det blir aktuelt.

"Camry Turbo"

Why try to fit in when you where born to stand out?

Sandnes & Stavanger Gatebilklubb

Lenke til kommentar
Del på andre sider