NaitS- Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Hadde man hatt 5,2 mill på bok som man kunne bruke på bil så trur jeg dette hadde vært en STERK kandidat Vg link Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Der har man en som har gjort det bra ja. :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 fint fint fint .. enda et eksempel på VG sin dumhet .. dyreste bilen my ass .. hva med CCRen som nylig ble solgt til en i norge for ... 7,9mill? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 ohh fin bil skulle gjerne hatt like mye penger som han Sitat Den største bonusen som noen gang er utbetalt til en megler i Norge, fikk Arne Fredly i 1999: 40 millioner kroner. En rekord som står ennå Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Meglern kjøpte bilen pga. en grunn da (morroa er bonus): Å tjene penger på denne bilen når den blir en klassiker senere, dvs. selge den mye dyrere. Dust. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Hadde jeg hatt 5,2 millioner hadde jeg aldri kjøpt den bilen, den er stygg. Men det er min mening. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Kunne kjøpt 118 CRX'er til den prisen jo. :D Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 styggeste bilen ever..... heller en gammal e30 m3...... eller............ 10 stk av dem til den prisen.... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Sitat Originally posted by dalheim ohh fin bil skulle gjerne hatt like mye penger som han du kjører jo saab, så jeg forstår deg veldig godt..... men den bilen er ikke helt MIN greje Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Sitat Originally posted by Tape-R styggeste bilen ever..... heller en gammal e30 m3...... eller............ 10 stk av dem til den prisen.... Eler èn E30 M3 til 100.000, også 5 mill i trim... da har man en brukbar M3 til samme pris. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Sånn ca ja.... men fy faen. design messig er den bilen skikkelig fiasko.. sikkert tegnet opp av neddopa romvesner..... ingen med onkli smak for look på bil hadde laget noe slikt... er så møkk lei dagens konsept søppel.... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Link Tror bilen er litt bra utviklet når dem har brukt 5 år på å levere den. :P Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MMORE Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 fin den ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Sitat Originally posted by BLACK.PEARL Meglern kjøpte bilen pga. en grunn da (morroa er bonus): Å tjene penger på denne bilen når den blir en klassiker senere, dvs. selge den mye dyrere. Dust. WORD! Greit nok å klare å bygge opp en formue, men på ynke seg over pristapet på en bil, JAVEL! Kjøpte han bilen for å samle på den, eller bruke den? Håper ikke alle SLR ender opp som samlerobjekter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Den bilen er fææææææl :( (Min mening) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg