Gå til innhold

Norges dyreste dollarglis

Ranger emnet

NaitS-

Anbefalte innlegg

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis man skal ha en så dyr bil så velger man mclaren F1 (kansje den er litt dyrere). fortsatt ikke slått av en annen "gatebil" på bane så vidt jeg vet også er den mye finere og den har plass til tre personer.

Mercedes har etter mitt syn ødelagt mclaren merket akkurat som audi har gjordt med lamborghini.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by flesvik

Hvis man skal ha en så dyr bil så velger man mclaren F1 (kansje den er litt dyrere).

Den er dobbelt så dyr tenker jeg (nypris over 10 mill. kr., eller 1 mill. pund iflg. Top Gear)

plass til tre personer.

? Virkelig??

Mercedes har etter mitt syn ødelagt mclaren merket akkurat som audi har gjordt med lamborghini.

Mercedes har ikke ødelagt McLaren. Men de har forsøkt å inngå et kompremiss på komfort og sportslighet. Jeg mener at de har klart det. Er enig i at VAG-konsernet har fått Lambo til å miste "sjarmen"/"råskapet"!

Det som irriterer meg er at den nye SLKen har henta så utrolig mye design-elementer fra SLRen... Men det er kjipt for dem med 5 mill. å bruke på en bil da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BLACK.PEARL

(Quote)

Hvis man skal ha en så dyr bil så velger man mclaren F1 (kansje den er litt dyrere).

Den er dobbelt så dyr tenker jeg (nypris over 10 mill. kr., eller 1 mill. pund iflg. Top Gear) :D

så en til salgs (race kjørt) til litt over 600000 pund på internett et sted

Originally posted by BLACK.PEARL

(Quote)

plass til tre personer

? virkelig??

:D

jepp en i mitten forran (bra vektfordeling og utsikt på bane) og to seter bak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har enda ikke fått taki en CCR for å teste på Top gear .. faktisk . så snakket de om den for førstegang på søndagens Top gear (da snakker jeg om BBC2 .. ikke NRK2..)

de ble alle sjokkert over 806 hester :P (er jo en god del .. og alle de 3 likte CC8S.. og CCR er mer av en Bane bil :P )

300SLR er noe av det råeste som er laget fra Tyskeren ..

(med tanke på tiden den kom) motor er jo noe å skryte av bare pga hvordan den er bygget ..

i en 300SLR sitter det nemlig en Rekke8 :P

det er faktisk skammelig at de ikke satte det i den nye SLR .. ville jo blitt den eneste moderne bilen med Rekke8 :P

men men ..

PS: egentlig er SLR arvtageren til 300SL .. 300SLR er racing utgaven (se under .. der er en 300SL og en 300SLR)

300slr6.jpg

men skulle jeg brukt så mange penger på en bil ville jeg tatt noe som ingen andre har .. en konsept bil eller en Tidlig prototype på kommende biler..

hadde vert fedt å hatt den Røde Toyota Volta`en :P

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er vel så vidt jeg vet ingen av de bilene en 300sl. den ene er en slr roadster og den andre er en slr coupe.

noen priseksempler på mclaren f1:

racere:

DSC02838.JPG

1995 f1 gtr (07R), ombygd for gatebruk. solgt for 850.000£

McLarenF1GTRFina.jpg

1996 f1 gtr (16r), ombygd for gatebruk. til salgs for 700.000£

Donington-1997-09-14-009.jpg

1997 gtr "longtail" (23r) racer. til salgs for 950.000€

gatebiler:

Lot128.jpg

en noe uvanlig f1 gatebil, med hdf-kit, lm motor (680hk), solgt på auksjon i london for rundt 800.000£ (husker ikke nøyaktig hvor mye den gikk for)

DSC00261.jpg

en standard f1, til salgs for 1.2 mill € (bilen eies av t. bryant-meissner i stockholm (som for øvrig også eier gtr 11r og 23r))

i tillegg fins det spesialutgaver som f1 lm (kun bygd i 6 eks. inkl. en prototype) og f1 gt (kun bygd i 3 eks. inkl. en prototype) som er umulig å anslå prisen på, siden de "aldri" kommer på markedet. av 6 produserte lm befinner en seg i usa (eieren, frank selldorff, har to gatebiler i tillegg), en i japan , tre i brunei og en (prototypen) i england.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

styggeste bilen ever..... heller en gammal e30 m3...... eller............ 10 stk av dem til den prisen....

Men i motstetning til en SLR som kanskje en investor t.o.m. kan tjene på hvis den blir produsert i få antall i forhold til etterspørsel, så er 10 stk BMW E30 rent tap... Men de gjør seg sikkert som et tårn på inntauingstomta til P-etaten, hihi :)

Vennlig hilsen RK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man skal ha en så dyr bil så velger man mclaren F1 (kansje den er litt dyrere). fortsatt ikke slått av en annen "gatebil" på bane så vidt jeg vet også er den mye finere og den har plass til tre personer.

McLaren er noe dyrere jah.. ca dobbelt, og vel så det!

her er en som nylig gikk på ebay:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=13565&item=2480199965&rd=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den auksjonen er 100% juks. den bilen (som for øvrig er den nederste jeg postet bilde av (en av de tre eid av tom bryant-meissner)) er til salgs på ks-autohandel i tyskland, og de har ikke lagt den ut for salg på ebay. jeg lurer på om han som "solgte" bilen på ebay er klar over at ebay tar en viss provisjon av salg, som trekkes direkte fra kredittkortdata du må legge inn for å selge. idioti på høyt plan med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kebab gud

fint fint fint .. enda et eksempel på VG sin dumhet ..

dyreste bilen my ass ..

hva med CCRen som nylig ble solgt til en i norge for ... 7,9mill?

Akkurat hva jeg tenkte oxo......

Ble solgt i Tønsberg.

Koenigsegg CCR og er til salgs for 7,9 millioner i Tønsberg.

"....har nettopp solgt et eksemplar til en mann i østlandsområdet som ønsker å være anonym."

~Ratata~

4 doors - no waiting

http://www.drive4fun.net

No Turbo Shit, Just Real Power!

Lenke til kommentar
Del på andre sider