Azzido Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Jeg lurer på hvor Termostaten på min e36 325i ligger... kan jeg bare fjærne den å kjøre uten midlertidig? Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_DuDe| Skrevet Juni 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 Hvis du følger vannrøret/ledningen fra radiatoren på høyre side så kommer du inn til termostaten..... skru opp lokket der og ta ut termostaten... skal ikke være noe farlig å kjøre uten den nei... kan hende du må ta av kjølevifta forran oxo for å få ut termostaten.... det er en 32mm fastnøkkel du trenger til det.. husk på at den vifta er skrudd på "lings" a!!! Siter SIGNATURREGLER: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Juni 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 6, 2004 jeg fikk ordna det... men var litt knot... termostaten satt litt godt osv.... Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg