Gå til innhold

Effektpotte fra eBAY.. BILLIG!!

Ranger emnet

Fjøslukt

Anbefalte innlegg

Hei..

Surfet litt på eBay og ser at de selger effektpotter utrolig billig..

Så billig at jeg lurer på om noen her kan se om også de tolker det dit hen, eller har informasjon om det går an å få stilsvarende i Norge til samme pris..

Effektpotten

Dette vil si at den bil komme på under 500kr med alt av frakt etc..

Er dette riktig, eller er det noen i Norge som også selger så billig?

Skoda Superb 1.9 TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel kjent at vi (brukere) er utrolig dumme, og gidder ikke sjekke andre steder enn 'sjappa rundt hjørnet'..

med en 'snillere' vri; de som importerer skal vel ha litt å stappe i egen lomme :)

men ja, de er billige over der.. må vel noen ganger plusse på en null også for å finne tilsvarende potte i norge.

jeg handla ei $40 fra ebay. anbefales hvis selgeren er seriøs.

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mange lever jo bare på å selge stuff på ebay... mange bedrifter som kun er ebay basert :)

skal du til usa? :D ta med toppen min hjem? hihi

er ikke så veldig mye frakt på ei potte da.. den er stor men lett.. sjekk med USPS ground er ikke så dyrt, men treigt.. sender du med airmail, så er det ikke så ille...

jeg vil heller kjøpe i statene for $20 og vente ett par uker enn å bruke 1500,- på ei i Norge som kanskje ikke er så mye 'bedre'.

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det _er_ en slik type, bare at det er en 'lydpinne' inni der igjen. legg merke til bolten som stikker inn på siden, den kan dra's ut..

jeg har akkurat maken, og den er bigass inni om du drar ut det lille røret (som sikkert er kjekk å ha hvis tilsynet er ute og triller:) )

->Spice my eco-box!<-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har egentlig disse pottene med effekt å gjøre? Tror de fleste som mener det er noe effekt å hente egentlig bare blir forvirret av den rare lyden i bilen, hehe. Skjønner godt Coshworter som kjører med 4 toms, de trenger det faktisk. Men vanlige folk som synes at svenson bilen blir mye tøffere med ei dårlig plasert alt for lavt hengende 2 1/2 toms potte, skjønner jeg meg ikke på.

Oppfatet aldri min subaru Pick-up som noen racer bil selv om den hadde kjørt ræva av Pontiacen min på vinterføre. Så heller ikke noe stort behov for å plasere noen stor potte på min Ford Granada 2.8GL.... Tror jeg har funnet ut poenget her. Firerne folket kjører rundt med har så *** dårlig lyd at de må ha potte som lager "groomlyd". Hvorfor ikke da heller kjøpe seg bil med ekte groomlyd som i tilegg går bra? Så kommer sikkert alt av dårlige unskyldninger, men plastikk/glassfiber/++ har de penger til.

Syns du ikke burde kjøpe den potta der. Den var stygg, først en diger åpning og så ett bitte lite hull inni. Stygt!!

Er jo det som er tøft, idet minste kan man se at det faktisk kommer eksos ut av røret. :roll: :roll: :roll:

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider